Προϋπόθεση για να είναι ελκυστική και να μπορέσει να αποκρατικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η πρόσβαση του σιδηροδρομικού δικτύου στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης κατά τον υπουργό Ανάπτυξης κ. κ.Χατζηδάκη.
Μιλώντας το πρωί της Τρίτης (σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΡΣ του ΣΚΑΙ), ο κύριος Κ.Χατζηδάκης έκανε λόγο για υποχρέωση του κράτους να εκσυγχρονίσει το δίκτυο του ΟΣΕ που από τη φύση του, όπως εξήγησε και όπως ισχύει σε όλη την Ευρώπη, είναι κρατικό μονοπώλιο γιατί είναι ζημιογόνο.
«Τουλάχιστον να τελειώσει το Πάτρα-Αθήνα – Θεσσαλονίκη (…) για να είναι σύγχρονη βασική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά να μπορούν να μπουν και εταιρείες επάνω» είπε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε ότι τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης πρέπει να είναι προσβάσιμα διότι, τα λιμάνια δίνουν δύναμη στον σιδηρόδρομο, ο σιδηρόδρομος στα λιμάνια. Κάτι που θα κάνει, όπως σημείωσε ο Κ.Χατζηδάκης πιο ελκυστική την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για την οποία πάντως παραδέχτηκε ότι υπάρχουν πολλά νομικά εμπόδια και δυσκολίες αντίστοιχες με την Ολυμπιακή παραδεχόμενος ότι η κυβέρνηση βρίσκεται ακόμη στη φάση του σχεδιασμού και θα κριθεί από το αποτέλεσμα. «Είναι δύσκολη δουλειά, αλλά πρέπει να γίνει» κατέληξε.
πηγή: Portnet
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης