Ο δήμαρχος της πόλης Βασίλης Μιχαλολιάκος, που έχει εξαγγείλει μέχρι τώρα την κατασκευή ξενοδοχείων στην κτήριο του σημερινού δημαρχείου, στο γιαπί της Ραλλείου, στο κτίριο του Κεράνη και στον Πύργο, παρουσίασε, την Τρίτη, από την εκπομπή «Τα παράπονά σας στον δήμαρχο» τα σχέδιά του για την δημιουργία ενυδρείου.

«Ήδη μελετάται η κατασκευή ενός υπερσύγχρονου και πληρέστερου ενυδρείου. Δεν μπορεί ο Πειραιάς να μην έχει ενυδρείο. Δεν μπορεί τα παιδιά να μην μαθαίνουν τον πλούτο του βυθού, στο φυσικό του χώρο στην Ελλάδα, που είναι ο Πειραιάς. Να έρχονται τα σχολεία από όλη την Ελλάδα. Να έρχονται οικογένειες και παιδιά από όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα της κρουαζιέρας. Ξέρετε ο κάθε πελάτης που αγοράζει μια κρουαζιέρα για να την κάνει, αγοράζει και τα αρχαιολογικά μουσεία που θα επισκεφθεί κι άλλους αξιοθέατους χώρους», είπε, χαρακτηριστικά, ο δήμαρχος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ίδιος, μάλιστα, εξήγγειλε ότι θα απαγορεύσει την στάθμευση οχημάτων εκτός των πούλμαν στον δρόμο αριστερά και δεξιά του Αρχαιολογικού Μουσείου επίσης στο πλαίσιο της προσέλκυσης τουριστών στην πόλη.

«Ο Πειραιάς, αυτή η πανέμορφη πόλη, αυτό το εθνικό μας λιμάνι και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια  του κόσμου, δεν υπάρχει δυστυχώς στον τουριστικό χάρτη. Δεν το λαμβάνει υπόψη του κανένα γραφείο οργάνωσης κρουαζιέρας στο εξωτερικό. Το χρησιμοποιούν μόνο ως λιμάνι άφιξης για να φύγουν κατευθείαν για την Αθήνα. Και το μόνο που τους απασχολεί είναι η βραδύτητα της μεταφοράς. Γιατί δεν έχουν κάτι να επισκεφθούν. Δεν τους το έχουμε δείξει. Στο Αρχαιολογικό Μουσείο δεν έχει χώρο να παρκάρουν τα πούλμαν. Με εντολή μου θα απαγορεύεται η στάθμευση οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου, αριστερά και δεξιά του δρόμου, για να μπορούν να παρκάρουν τα πούλμαν και μόνον», ανέφερε ο δήμαρχος.

Ο ίδιος μιλώντας για την κρουαζιέρα στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 10/9 είπε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η χώρα μας κάνει μια τιτάνια προσπάθεια για να προωθήσει την κρουαζιέρα. Τον τουρισμό της κρουαζιέρας. Είναι τραγικό να διαπιστώνει κανείς ότι από τον τουριστικό χάρτη της χώρας, ο Πειραιάς απουσιάζει.

Έχουμε κάνει πολλές και σοβαρές προσπάθειες να μπει και να δείξει το επίκεντρο σημείο που δικαιούται. Και νομίζω ότι θα πάμε καλά στο τέλος. Θέλω να πω ότι αυτό που ακούστηκε, αυτό που γράφτηκε ‘ότι προωθείται και λύση μεταφοράς της κρουαζιέρας από τον Πειραιά προς τον όρμο του Φαλήρου, όπως οι περισσότεροι μάθατε, είναι ότι το αντιμετωπίσαμε εν τω γενέσθαι. Καλέσαμε το Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, το φίλο κατά τα άλλα  και άξιο πανεπιστημιακό κ. Μουτζούρη, στο γραφείο μας όπως και τους ανθρώπους που εμπλέκονται με την κρουαζιέρα και όλοι μαζί συμφώνησαν ότι ο Πειραιάς ήταν , είναι και θα παραμείνει το εθνικό μας λιμάνι σε όλα και στην κρουαζιέρα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι φθάσαμε σε έναν βαθμό ικανοποιητικό, ώστε να μπορέσουμε να απορροφούμε την κρουαζιέρα και να την απασχολούμε για ώρες εδώ στο λιμάνι μας.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Pireas2day.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης