Το σχέδιο κατά το οποίο το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μπορεί να αποτελέσει «σταθμό» των τουριστών που φτάνουν με κρουαζιερόπλοια στο μεγάλο λιμάνι (και δεν μένουν) στην πόλη άρχισε να διαγράφει σε αδρές γραμμές ο δήμαρχος Πειραιά.

Ο Β. Μιχαλολιάκος μιλώντας στο Κ-1 και αναφερόμενος στο θέμα της κρουαζιέρας υποστήριξε μεταξύ άλλων  ότι το Δημοτικό Θέατρο θα λειτουργεί «κατά τρόπο που θα ενημερώνονται οι κρουαζιέρες, για να έχουν παραστάσεις και στην αγγλική, όπερες ή οτιδήποτε άλλο, που δεν θα το πω εγώ, αλλά ο καλλιτεχνικός διευθυντής, του Δημοτικού Θεάτρου».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Πειραιά έχει προϋπολογίσει, κατ’ αρχήν ότι το κόστος της βασικής και μόνο λειτουργίας του Δημοτικού Θεάτρου (συντήρηση, φύλαξη κλπ) θα φτάνει το ένα εκατομμύριο ευρώ ετησίως, οπότε η αναζήτηση εσόδων από τη λειτουργία του είναι εκ των ουκ άνευ.

Στο ίδιο πλαίσιο ο δήμαρχος Πειραιά περιέγραψε την κατάσταση που υπάρχει σήμερα σε ότι αφορά την σχέση της πόλης με τους τουρίστες της κρουαζιέρας, λέγοντας :

«Ο Πειραιάς δεν υπάρχει στον τουριστικό χάρτη των γραφείων που ασχολούνται με την κρουαζιέρα, είτε στην  Ελλάδα είτε στην Ευρώπη. Υπάρχει μόνο η ανάγκη να φύγουν όσο γρηγορότερα τα πούλμαν από τον Πειραιά, να πάνε στην Ακρόπολη, στο Καλλιμάρμαρο, στο Σούνιο, στην Πλάκα. Υπάρχει αυτό το άθλιο παραλιακό μέτωπο, που θυμίζει χώρα τρίτου κόσμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσπαθούμε να κάνουμε πράγματα που θα συνδέσουν την κρουαζιέρα με τον Πειραιά. Θα επισκεφθούμε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Όχι εγώ, οι συνεργάτες μου. Για να πείσουν τα τουριστικά γραφεία, ότι ο Πειραιάς είναι το ομορφότερο κομμάτι  του Λεκανοπεδίου Αττικής. Έχει ένα από τα καλύτερα Αρχαιολογικά Μουσεία του κόσμου».

Και πρόσθεσε πως πέρα από τη λειτουργία του Δημοτικού  Θεάτρου , θα κατασκευαστεί  δημοτική αγορά ,  ενυδρείο, θα γίνει μονοδρόμηση και ο ξύλινος πεζόδρομος στην Πειραϊκή, θα αναδειχθεί το Μικρολίμανο και οι παραλίες της πόλης. Τέλος ο Β. Μιχαλολιάκος υποστήριξε ότι όταν μετατραπεί η Ράλλειος σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, εκ των πραγμάτων οι επιβάτες της θα θέλουν να μένουν κάποιες μέρες περισσότερο στην πόλη, προσθέτοντας ότι εάν η «Παγόδα» δεν κάνει για εκθεσιακό κέντρο, θα μπορούσε π.χ. να φιλοξενήσει την δημοτική αγορά.

Το σχέδιο κατά το οποίο το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μπορεί να αποτελέσει «σταθμό» των τουριστών που φτάνουν με κρουαζιερόπλοια στο μεγάλο λιμάνι (και δεν μένουν) στην πόλη άρχισε να διαγράφει σε αδρές γραμμές ο δήμαρχος Πειραιά.Ο Β. Μιχαλολιάκος μιλώντας στο Κ-1 και αναφερόμενος στο θέμα της κρουαζιέρας υποστήριξε μεταξύ άλλων  ότι το Δημοτικό Θέατρο θα λειτουργεί «κατά τρόπο που θα ενημερώνονται οι κρουαζιέρες, για να έχουν παραστάσεις και στην αγγλική, όπερες ή οτιδήποτε άλλο, που δεν θα το πω εγώ, αλλά ο καλλιτεχνικός διευθυντής, του Δημοτικού Θεάτρου».

Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Πειραιά έχει προϋπολογίσει, κατ’ αρχήν ότι το κόστος της βασικής και μόνο λειτουργίας του Δημοτικού Θεάτρου (συντήρηση, φύλαξη κλπ) θα φτάνει το ένα εκατομμύριο ευρώ ετησίως, οπότε η αναζήτηση εσόδων από τη λειτουργία του είναι εκ των ουκ άνευ. Στο ίδιο πλαίσιο ο δήμαρχος Πειραιά περιέγραψε την κατάσταση που υπάρχει σήμερα σε ότι αφορά την σχέση της πόλης με τους τουρίστες της κρουαζιέρας, λέγοντας :  

«Ο Πειραιάς δεν υπάρχει στον τουριστικό χάρτη των γραφείων που ασχολούνται με την κρουαζιέρα, είτε στην  Ελλάδα είτε στην Ευρώπη. Υπάρχει μόνο η ανάγκη να φύγουν όσο γρηγορότερα τα πούλμαν από τον Πειραιά, να πάνε στην Ακρόπολη, στο Καλλιμάρμαρο, στο Σούνιο, στην Πλάκα. Υπάρχει αυτό το άθλιο παραλιακό μέτωπο, που θυμίζει χώρα τρίτου κόσμου.

Προσπαθούμε να κάνουμε πράγματα που θα συνδέσουν την κρουαζιέρα με τον Πειραιά. Θα επισκεφθούμε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Όχι εγώ, οι συνεργάτες μου. Για να πείσουν τα τουριστικά γραφεία, ότι ο Πειραιάς είναι το ομορφότερο κομμάτι  του Λεκανοπεδίου Αττικής. Έχει ένα από τα καλύτερα Αρχαιολογικά Μουσεία του κόσμου». Και πρόσθεσε πως πέρα από τη λειτουργία του Δημοτικού  Θεάτρου , θα κατασκευαστεί  δημοτική αγορά ,  ενυδρείο, θα γίνει μονοδρόμηση και ο ξύλινος πεζόδρομος στην Πειραϊκή, θα αναδειχθεί το Μικρολίμανο και οι παραλίες της πόλης. Τέλος ο Β. Μιχαλολιάκος υποστήριξε ότι όταν μετατραπεί η Ράλλειος σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, εκ των πραγμάτων οι επιβάτες της θα θέλουν να μένουν κάποιες μέρες περισσότερο στην πόλη, προσθέτοντας ότι εάν η «Παγόδα» δεν κάνει για εκθεσιακό κέντρο, θα μπορούσε π.χ. να φιλοξενήσει την δημοτική αγορά.

Portnet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης