Κύκλο στοχευμένων εταιρικών παρουσιάσεων (road shows) σε Σκόπια, Κόσοβο, Βουλγαρία, νότια Σερβία, με επίκεντρα το Νις, και το Μαυροβούνιο ξεκινά από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι τις αρχές του 2013 η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε., με στόχο τη διατήρηση του ήδη σημαντικού βαλκανικού πελατολογίου της, αλλά και προσέλκυση νέων πελατών, στην οποία προσβλέπει περισσότερο από τη Βουλγαρία και τη νότια Σερβία.

Διαγωνισμοί
Παράλληλα, εντός της «έδρας» του, στην τελική ευθεία περνούν οι διαγωνισμοί για τη μαρίνα σκαφών αναψυχής και για την εκβάθυνση του κρηπιδώματος «24» στην 6η προβλήτα (διακινεί συμβατικό φορτίο).
Συγκεκριμένα, όπως γνωστοποίησε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Στέλιος Αγγελούδης, η προκήρυξη για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της μαρίνας σκαφών αναψυχής θα δημοσιευτεί στις αρχές Οκτωβρίου (σ.σ: στο διαγωνισμό συμμετέχουν η εταιρεία Lamda Development S.A. και η κοινοπραξία Άκτωρ ΑΤΕ, ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH), ενώ έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για την εκβάθυνση του κρηπιδώματος 24 και ο ΟΛΘ ευελπιστεί ότι μέχρι τα τέλη του 2012 θα έχει λάβει την έγκριση του βασικού μετόχου (ελληνικό Δημόσιο) ώστε το έργο να μπορέσει να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2013.

Επέκταση της 6ης προβλήτας
Αναφορικά τόσο με το θέμα της εκκρεμότητας στο διαγωνισμό για την επέκταση της 6ης προβλήτας (αποδοχή του δεύτερου μειοδότη στον πρόσφατο διαγωνισμό ή επαναπροκήρυξη διαγωνισμού ή σύνδεση του έργου με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ), όσο και με το θέμα της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ, ο κ. Αγγελούδης παρέπεμψε στο βασικό μέτοχο, δηλώνοντας πως δεν έχει νεότερη πληροφόρηση, επαναλαμβάνοντας ότι συμφωνεί με την επιλογή της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση με τη μορφή των παραχωρήσεων εγκαταστάσεων και λειτουργιών.
Τάχθηκε, δε, γενικότερα υπέρ της συμμετοχής ιδιωτών και επενδυτών στο λιμάνι, όταν ρωτήθηκε εάν έχουν βάση οι ανησυχίες των εργαζομένων για ανάθεση εργολαβιών, υπό την προϋπόθεση της ύπαρξης ισχυρής ρυθμιστικής αρχής, για τη δημιουργία της οποίας δήλωσε ότι εξ’ όσων γνωρίζει το αρμόδιο υπουργείο προωθεί τη διαδικασία.
Επίσης, άμεσα αναμένεται να εγκριθεί από το δ.σ. του ΟΛΘ η προμήθεια πέντε νέων γερανών, με διεθνή διαγωνισμό, που θα προκηρυχθεί πιθανότατα μέχρι τέλους 2012, ενώ πρόσφατα «έπεσε» το τείχος, που απέκλειε το λιμάνι από την πόλη, και σε μήκος 255 μέτρων κατασκευάστηκε μεταλλική περίφραξη, διαμορφώθηκε η περιοχή του πάρκινγκ, εγκαταστάθηκε σύστημα καταιονισμού για την αντιμετώπιση της σκόνης στις προβλήτες που διακινούνται χύδην φορτία και δη μεταλλεύματα και ο ΟΛΘ προμηθεύτηκε νέο σύγχρονο πυροσβεστικό πλοίο.
Την επόμενη Δευτέρα, σύμφωνα πάντοτε με τον κ.Αγγελούδη, βγαίνει «στον αέρα» ο πλειοδοτικός διαγωνισμός για την αξιοποίηση συνεδριακών χωρών της πρώτης προβλήτας ως κινηματογραφικών αιθουσών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Κέρδη από την κρουαζιέρα
Για το σύνολο της χρήσης 2012 ο κ.Αγγελούδης προέβλεψε νέα σημαντική αύξηση κερδών, καθώς και αξιοσημείωτη αύξηση της επιβατικής κίνησης από το κομμάτι της κρουαζιέρας, η οποία μέχρι σήμερα κινείται στο 10% με σύνολο 12.000 επιβατών κρουαζιέρας και για το 2013 αναμένει αύξηση της κίνησης από την κρουαζιέρα, από τις αγορές της Γερμανίας, της Τουρκίας και του Ισραήλ και για πρώτη φορά, κρουαζιερόπλοια της ΑIDA θα «διανυκτερεύουν» στη Θεσσαλονίκη.
naftemporiki

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης