Την πεποίθηση του ότι ο Πειραιάς θα παραμείνει εθνικό λιμάνι κρουαζιέρας, παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες να υποκατασταθεί με την μεταφορά της συγκεκριμένης δραστηριότητας αλλού, όπως πρόσφατα που «ακούστηκε» η περιοχή του φαληρικού «Δέλτα», επανέλαβε μιλώντας στο δημοτικό συμβούλιο ο Β. Μιχαλολιάκος. Ο δήμαρχος Πειραιά υποστήριξε μάλιστα ότι «αντιμετώπισε εν τω γενέσθαι» την σχετική συζήτηση που πήγε να αναπτυχθεί. Στην ίδια τοποθέτηση του δε υποστήριξε επί της ουσίας ότι μια λύση για τα οικονομικά του δήμου θα μπορούσε να προέλθει από τα έσοδα του λιμανιού, όπου σήμερα δεν εισπράττει τίποτε, αναφέροντας μάλιστα ότι θα συζητήσει σχετικά με τους πολιτικούς αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση.

Ακολουθούν χαρακτηριστικά αποσπάσματα της τοποθέτησης του : 

«Η χώρα μας κάνει μια τιτάνια προσπάθεια για να προωθήσει την κρουαζιέρα. Τον τουρισμό της κρουαζιέρας. Είναι τραγικό να διαπιστώνει κανείς ότι από τον τουριστικό χάρτη της χώρας, ο Πειραιάς απουσιάζει.

Έχουμε κάνει πολλές και σοβαρές προσπάθειες να μπει και να δείξει το επίκεντρο σημείο που δικαιούται. Και νομίζω ότι θα πάμε καλά στο τέλος. Θέλω να πω ότι αυτό που ακούστηκε, αυτό που γράφτηκε ‘ότι προωθείται και λύση μεταφοράς της κρουαζιέρας από τον Πειραιά προς τον όρμο του Φαλήρου, όπως οι περισσότεροι μάθατε, είναι ότι το αντιμετωπίσαμε εν τω γενέσθαι. Καλέσαμε το Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, το φίλο κατά τα άλλα  και άξιο πανεπιστημιακό κ. Μουτζούρη, στο γραφείο μας όπως και τους ανθρώπους που εμπλέκονται με την κρουαζιέρα και όλοι μαζί συμφώνησαν ότι ο Πειραιάς ήταν , είναι και θα παραμείνει το εθνικό μας λιμάνι σε όλα και στην κρουαζιέρα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι φθάσαμε σε έναν βαθμό ικανοποιητικό, ώστε να μπορέσουμε να απορροφούμε την κρουαζιέρα και να την απασχολούμε για ώρες εδώ στο λιμάνι μας.»

Διεκδικεί πόρους από το λιμάνι

Στη συνέχεια για τα οικονομικά του δήμου ο Β. Μιχαλολιάκος τόνισε:

«Τα οικονομικά του Δήμου πάντοτε ήταν δύσκολα και τώρα είναι ακόμη δυσκολότερα. Αυτό που θέλω να πω και για τους καινούργιους Δημοτικούς Συμβούλους, εννοώ αυτούς που θητεύουν  για πρώτη φορά, ότι όταν η υπόλοιπη Ελλάδα ευημερούσε και ενδεχομένως σπαταλούσε – δεν θα το κρίνω εγώ- ο Δήμος Πειραιά είχε ήδη χρεοκοπήσει.

Τα 140 εκ. ευρώ χρέος δεν δημιουργήθηκαν τα δύο τελευταία χρόνια. Αντίθετα, τα 140 εκ. ευρώ, τα δύο τελευταία χρόνια έγιναν 130 εκ. ευρώ.

Δημιουργήθηκαν στα πολύ παρελθόντα έτη και κατά την πεποίθηση μας δεν τα χρωστάει ο Δήμος. Είναι λάθος υπολογισμός που κάνει η κεντρική εξουσία. Είναι μια προσπάθεια πειθούς, την οποία έχουμε φθάσει στο τελικό της στάδιο. Μένει η τελική συνάντηση με τον πρωθυπουργό, αλλά και με τους αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση, για να δούμε σε ποιο βαθμό και κατά πόσο, θα διαγραφεί αυτό το άδικο χρέος.

Και κατά πόσο ο Δήμος του Πειραιά, θα έχει για πρώτη φορά, το λιμάνι δικό του ή πόρους από το λιμάνι, που δεν είχε μέχρι τώρα.

Για τα οικονομικά του Δήμου,  θα πραγματοποιηθεί ειδική συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο.»