Την κυριαρχία τους στη θαλάσσια μεταφορική αλυσίδα επιβεβαιώνουν για ακόμη μία φορά τα ασιατικά λιμάνια, έχοντας εννέα θέσεις στο Τop 10 των container terminal παγκοσμίως για το 2016.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alpha Liner, το λιμάνι του Πειραιά κερδίζει πέντε θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη ανεβαίνοντας στην 38η από την 43η το 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύο ισπανικά λιμάνια βρίσκονται στην κορυφή των μεσογειακών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων για το 2016. Το λιμάνι του Αλχεθίρας είναι το πρώτο container terminal με 4,76 εκατ. teu, ενώ δεύτερο είναι αυτό της Βαλένθια με 4,72 εκατ. teu. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Πειραιάς με 3,67 εκατ. teu.

Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, σε ό,τι αφορά στο επιχειρησιακό κομμάτι, η συμφωνία με τη νέα μεγάλη συμμαχία «The Alliance» θεωρείται ότι έχει κλείσει και μένουν μόνο οι υπογραφές.

Η συγκεκριμένη συμφωνία εξασφαλίζει στον Πειραιά 700.000 teu ετησίως, ενώ το λιμάνι θα ενισχυθεί περαιτέρω και από τα services της δεύτερης μεγαλύτερης συμμαχίας στον κόσμο, στην οποία μετέχει και η Cosco, της «Ocean Alliance».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης