Η δυναμική των 2 πρώτων εβδομάδων στις διαλύσεις δεν συνεχίστηκε και την προηγούμενη
εβδομάδα, καθώς ο όγκος των διαλύσεων ήταν μειωμένος σχεδόν κατά 50%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι τιμές συνεχίζουν και παραμένουν σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα, προς όφελος των πλοιοκτητών, αλλά τα αποτελέσματα της σπέκουλας από τους Cash Buyers τις προηγούμενες εβδομάδες αρχίζουν και γίνονται ορατά, καθώς αρκετοί End Buyers δεν είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν σε αυτές τις τιμές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, αρκετά πλοία να καταφθάνουν προς διάλυση, χωρίς όμως να έχουν αγοραστεί από τους End Buyers, δημιουργώντας το γνωστό φαινόμενο των επαναδιαπραγματεύσεων.
Όλες οι αγορές επιδεικνύουν ιδιαίτερη δραστηριοποίηση και δυναμική, με μόνη εξαίρεση το
Μπαγκλαντές το οποίο εκτός από τις εγχώριες πτωτικές τιμές του σιδήρου έχει να αντιμετωπίσει και
την Κίνα η οποία το τελευταίο διάστημα έχει βγει πολύ δυναμικά στην αγορά και σε τιμές άκρως
ανταγωνιστικές.

Η Κίνα λόγω και της επερχόμενης εορταστικής περιόδου έχει ξεκινήσει ένα ράλι
αγορών και το Μπαγκλαντές περιμένει την έναρξη των αργιών στην Κίνα ώστε να μπορέσει να μπει
και αυτό στην αγορά.

Η Ινδία για άλλη μία φορά κατέχει τα πρωτεία, και το τελευταίο διάστημα έχει αυξηθεί η ζήτηση
για Containers και εξειδικευμένου τύπου πλοία όπως RO-ROs εκμεταλλευόμενη βέβαια και το
γεγονός ότι η ρουπία έδειξε σημάδια βελτίωσης την τελευταία εβδομάδα αφού ανατιμήθηκε πάνω από
1%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Πακιστάν έχοντας μείνει λίγο πίσω και βλέποντας τα πιο πολλά πλοία να κατευθύνονται προς
την Ινδία αναμένεται να εντείνει τις προσπάθειες του τις επερχόμενες εβδομάδες βγαίνοντας πιο δυναμικά στην αγορά.

Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων για την τελευταία εβδομάδα ήτανε αρκετά μειωμένος στους
522,830 DWT εκ των οποίων περίπου το 50% (262,469 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, και το
υπόλοιπο 50% (260,361) Containers.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια δεν παρουσίασαν σημαντικές μεταβολές από την
προηγούμενη εβδομάδα και διαμορφώθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 410 – $ 435 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 400 – $ 425 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 405 – $ 430 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 390 – $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.marinews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης