«Ο αυτοκινητόδρομος δεν μπορεί παρά να είναι ασφαλής, πολύ ασφαλέστερος από την πρότερη κατάστασή του και σε κάθε περίπτωση είναι το ίδιο ασφαλής ή και παραπάνω από αντίστοιχους δρόμους στην Ευρώπη».
Αυτά υποστηρίζει με επιστολή της η υπεύθυνη επικοινωνίας της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», κα Ειρήνη Ζαβρίδου, με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθερία» με τίτλο: «Η αλήθεια για τα διόδια Πυργετού», που υπογράφει ο κ. Αστέριος Χλωρός (και αφορά στον λόγο ύπαρξης των διοδίων του Πυργετού, την ασφάλεια του υφισταμένου αυτοκινητοδρόμου και το πώς χαρακτηρίστηκε ευρωπαϊκή οδός, το ζήτημα της οικολογικής βλάβης κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», «ο Σταθμός Διοδίων του Πυργετού» σχεδιάστηκε για να λειτουργεί αρχικά – δηλαδή κατά την περίοδο κατασκευής των Νέων Τμημάτων – επί του κύριου οδικού άξονα του ΠΑΘΕ (τμήμα του οποίου αποτελεί και η σημερινή Παλαιά Εθνική Οδός) και μετά την ολοκλήρωση των σηράγγων θα συνεχίσει να λειτουργεί αποκλειστικά για την Παλαιά Εθνική Οδό.
Από τον Μάρτιο του 2008, όταν ανέλαβε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου την αναβάθμιση και τη συντήρηση του υφιστάμενου τμήματος του έργου, η Παλαιά Εθνική Οδός έχει πλήρως αναβαθμιστεί – δηλαδή:
-έχει διαστρωθεί αντιολισθηρός ασφαλτικός τάπητας σε όλο της το μήκος
– έχει επιδιορθωθεί και λειτουργεί πλήρως και σε όλο το μήκος της ο φωτισμός
– έχουν ολοκληρωθεί και λειτουργούν όλοι οι ισόπεδοι κόμβοι
– έχει ολοκληρωθεί και συντηρείται σε εξάμηνη βάση η εγκατάσταση βραχοπροστασίας στην Κοιλάδα των Τεμπών και στις στροφές του Πλαταμώνα
– υπάρχει μόνιμη 24ωρη παρουσία γερανοφόρων οχημάτων σε πλήρη ετοιμότητα μέσα στην Κοιλάδα των Τεμπών
– υπάρχει 24ωρη παρουσία περίπολων σε ετοιμότητα να επέμβουν σε βοήθεια του χρήστη
– γίνεται συνεχής περιποίηση του πρασίνου, συνεχής καθαριότητα των χώρων στάθμευσης και των τουαλετών
– γίνεται χειμερινή συντήρηση και αποχιονισμός
– πραγματοποιείται τακτική συντήρηση της Οδού.