Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τις μονοδρομήσεις στο Δήμο Πειραιά. Η αλήθεια είναι πως όλα στη ζωή, μια συνήθεια είναι. Κι αν ολοκληρωθούν τα έργα και δούμε το τελικό αποτέλεσμα, τότε θα μπορούμε να κρίνουμε αν ήταν σωστή ή λάθος η κίνηση.
Ωστόσο υπάρχει ένα πολύ μεγάλο θέμα που πρέπει να εξετάσουμε. 
Αυτό της νοοτροπίας του έλληνα οδηγού.
Τι κι αν «μεγάλωσαν» οι δρόμοι. Οι λωρίδες παραμένουν ίδιες. Κι αυτό συμβαίνει γιατί και τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να είναι παρκαρισμένα εκεί που ήταν και πριν, αλλά και οι ασυνείδητοι εξακολουθούν να διπλοπαρκάρουν πάνω στους κεντρικούς δρόμους.
Και ας πούμε κάποια στιγμή τα πράγματα με το όνομά τους γιατί απλά αυτή είναι η αλήθεια και το βλέπουμε καθημερινά όλοι εμείς οι Πειραιώτες.
Γρηγορίου Λαμπράκη και Ηρώων Πολυτεχνείου.  Οι δύο κεντρικοί δρόμοι που μπαίνεις και βγαίνεις από τον Πειραιά.
Αν τον κυκλοφορήσει κανείς τις ώρες αιχμής το πρωί, την ώρα που ο κόσμος θέλει να πάει στη δουλειά του, σίγουρα θα βρει τα φορτηγά όλων των εταιρειών να ξεφορτώνουν.
Κι αναρωτιέμαι. Υπάρχει νόμος που προβλέπει ότι ο εφοδιασμός σούπερ μάρκετ και καταστημάτων πρέπει να γίνεται τις πρώτες πρωινές ώρες ώστε να μην εμποδίζουν την κυκλοφορία, ή δεν υπάρχει;
Ε  λοιπόν, ας κάνει μια βόλτα η τροχαία που δεν υπάρχει πουθενά το πρωί εκτός από κάποιες γυναίκες στα φανάρια του λιμανιού, για να το διαπιστώσει και να ρίξει τα ανάλογα πρόστιμα τόσο στους οδηγούς όσο και στους καταστηματάρχες.
Σε όλη την Ηρώων Πολυτεχνείου, σε όλη την Γρ. Λαμπράκη, στην 2ας Μεραρχίας, ακόμη και στην ακτή Μουτσοπούλου που είναι μόλις δύο λωρίδες, σταματούν και εκεί οι αθεόφοβοι.
Η συνήθης απάντηση είναι «και που να το βάλω». Οδηγοί που παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους χρόνια τώρα πάνω στη λεωφόρο γιατί εκεί μένουν οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει  σ αυτή την κατάσταση.
Ας δούμε αυτούς, τους μόνιμους κατοίκους με επιείκεια.  Άλλωστε δεν υπάρχουν και ελεύθεροι χώροι στάθμευσης στην πόλη. Τα άλλα τα «γαιδούρια»  όμως, που δεν υπολογίζουν κανέναν;
Η λύση είναι απλή.
Πρώτον, χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης. Για εκείνους που έρχονται για μια σύντομη δουλειά στο κέντρο.
Δεύτερον χώροι στάθμευσης μόνιμων κατοίκων.
Τρίτον δημοτικό δωρεάν πάρκινγκ.
Τέταρτον και κυριότερο έλεγχοι της τροχαίας. Παλιά που υπήρχε η δημοτική αστυνομία, τους έβλεπες. Ήταν οι άνθρωποι στο δρόμο συνεχώς και πήγαιναν πάνω από τον οδηγό για να τον διώξουν από το διπλοπαρκάρισμα. Όχι να του κόψουν κλήση. Αυτό ήταν το έσχατο.
Τώρα που όλοι γνωρίζουν πως ο έλεγχος είναι ανεπαρκής, αλωνίζουν.
Οι δε μεγάλες εταιρείες και δεν μιλάμε για τα μπακάλικα της γειτονιάς, αλλά για τις πολυεθνικές ας σεβαστούν τουλάχιστον τον βαλλόμενο από παντού έλληνα πολίτη κι ας μη του δημιουργούν παραπάνω προβλήματα.
Ο κάθε «μεγαλοσουπερμαρκετάς» που έχει και ιδιόκτητα φορτηγά ας κάνει τον εφοδιασμό του νωρίτερα από την ώρα αιχμής.
Αλλά το κυριότερο ας μη κοιτάμε κι εμείς να το αφήνουμε το ΙΧ όπου μας βολεύει. Ας αλλάξουμε τα μυαλά μας, μπας και κάνουμε πιο ανθρώπινη την πόλη. 
Για το δικό μας καλό είναι!
Ζ.Σ.