Αυξάνονται το τελευταίο διάστημα οι τηλεοπτικές εμφανίσεις των υποψηφίων, προβάλλοντας τις θέσεις των συνδυασμών τους και τους υποψηφίους τους.
Όμως, ενώ καιρό τώρα συζητάμε ότι το μοντέλο της πολιτικής αντιπαράθεσης με κατηγορίες εκατέρωθεν  είναι σχεδόν απαρχαιωμένο, φαίνεται ότι οι υποψήφιοι επιμένουν στην ίδια τακτική.
Οι δύο βασικοί αντίπαλοι, Μιχαλολιάκος και Μώραλης εμφανιζόμενοι και οι δύο στην πρωινή εκπομπή του Μέγκα με διαφορά μιας ημέρας  άρχισαν πάλι τα ίδια και τα ίδια.
«Παλαιοκομματικός  και ξεπερασμένος ο Μιχαλολιάκος» λέει ο Μώραλης, «εκπρόσωπος συμφερόντων ο Μώραλης», λέει ο Μιχαλολιάκος.
Τη διαδρομή του καθενός, προφανώς και ο κόσμος τη γνωρίζει. Αλίμονο αν ο Πειραιώτης, περιμένει να μάθει ποιος είναι ο Μαρινάκης ή ο Μώραλης  και τι έχουν πετύχει ή δεν έχουν πετύχει στη ζωή τους, ή το αντίστροφο ποιος είναι ο Μιχαλολιάκος και τι έχει κάνει ή δεν!
Το ζήτημα είναι πως βρισκόμαστε μπροστά σε ένα δίλημμα ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που θα τους εμπιστευτούμε την πόλη μας. Ας βάλω και τους υπόλοιπους υποψήφιους μέσα, Δρίτσα, Βουράκη, Παντελάκη κτλ, γιατί όλοι έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν αλλά και να παίξουν σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα την δεύτερη Κυριακή.
Υπάρχουν βασικά ζητήματα που απασχολούν την καθημερινότητα του δημότη, όπως η ανεργία, η ασφάλεια, η καθαριότητα και γενικά η ποιότητα ζωής.
Θα πείσουν οι υποψήφιοι με επιχειρήματα ρεαλιστικά, ότι μπορούν να πετύχουν;
Αυτό είναι το ζητούμενο.  Οι κόντρες στα παράθυρα και οι χαρακτηρισμοί είναι ξεπερασμένα  και κάνουν τον τηλεθεατή να αλλάξει κανάλι.
Οι δε δημοσκοπήσεις δεν σημαίνει ότι έχουν προεξοφλήσει ήδη το αποτέλεσμα. Ο δρόμος, το πεζοδρόμιο είναι η καλύτερη δημοσκόπηση. Εκεί θα καταλάβουν οι υποψήφιοι  το ποσοστό τους.
Κι επειδή ο υπογράφων και λόγω δουλειάς και λόγω εντοπιότητας  γνωρίζει μερικά από τα θέματα,  να μερικά που είναι διαθέσιμα προς λύση:
– Κλειστά καταστήματα. Περπατώντας κανείς, στις κεντρικές λεωφόρους (Ηρ. Πολυτεχνείου-Γρ. Λαμπράκη-Σωτήρος κτλ) κάθε δύο μαγαζιά βλέπει ενοικιαστήρια και πωλητήρια
– Ανεργία ναυτικών. Στην ακτή Μιαούλη οι έλληνες ναυτικοί μας σχηματίζουν ουρές για μερικά μεροκάματα. Γνωρίζουν οι υποψήφιοι ότι κάποιοι «λαδώνουν» τα γραφεία ευρέσεως εργασίας για ένα μπάρκο;
– Ανεργία πολιτών. Χωρίς σχόλια
– Σχολεία. Γνωρίζουν οι υποψήφιοι ότι σε κάποια σχολεία οι μαθητές αναλαμβάνουν το βάψιμο των τάξεων, αλλά πολλές φορές και την καθαριότητα;
– Νοσοκομεία. Επιτρέπεται σε μία πόλη με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, όταν δεν εφημερεύει το Τζάνειο ο πολίτης να αναγκάζεται να πηγαίνει στην Βούλα ή το Χαϊδάρι;
– Κυκλοφοριακό. Έγιναν οι μονοδρομήσεις. Καλώς κατά τη γνώμη μου. Όμως τι άλλαξε αλήθεια όταν δεν υπάρχει Δημοτική αστυνομία και οι άνδρες της τροχαίας δεν επαρκούν για να «μαζεύουν» με γερανούς τους ασυνείδητους που παρατάνε τα αυτοκίνητά τους  στη μέση, κλείνοντας την λωρίδα κυκλοφορίας και δημιουργώντας μποτιλιάρισμα;
– Ποια είναι τα έσοδα του Δήμου από τις δύο μαρίνες που φιλοξενούν τα σούπερ γιοτ των πλουσίων σε Ζέα και Μικρολίμανο;
– Τι υπολογίζουν να κερδίσουν από τις συμφωνίες της κυβέρνησης αν προχωρήσει τελικά η πώληση του ΟΛΠ;
Αυτά και πολλά άλλα που κατά καιρούς το zouglaport έχει αναδείξει είναι τα θέματα που «καίνε» τον κόσμο και περιμένει απαντήσεις.
Σίγουρα ο υπογράφων και οι Πειραιώτες φυσικά, μπορούν να καταθέσουν τη γνώμη τους για το έργο που έχουν αφήσει οι μέχρι τώρα ανώτατοι άρχοντες της πόλης. Και ο Μιχαλολιάκος και ο Φασούλας και ο Αγραπίδης και ο Λογοθέτης.
Η δουλειά μου όμως δεν είναι να επηρεάζω, αλλά να καταγράφω. Και σίγουρα οι κάτοικοι αυτής της πόλης έχουν άποψη.
Έχουμε σχεδόν δύο εβδομάδες μέχρι τις εκλογές. Σ αυτό το διάστημα οι υποψήφιοι θα πρέπει να πείσουν για τις προθέσεις τους,  τους πολίτες οι οποίοι είναι ήδη απογοητευμένοι από την πολιτική της κρίσης. 
Ο Πειραιάς, όπως και οι υπόλοιπες πόλεις της χώρας, μπαίνει στον πέμπτο χρόνο της ύφεσης. Εκείνος που θα μπορέσει να του δώσει ελπίδα, όχι όμως μόνο στα λόγια αλλά με έργα, θα είναι και ο νικητής.
Σε κάθε περίπτωση οι Πειραιώτες θέλουμε έναν Πειραιά νικητή, που να μας ενώνει!

Ζαφείρης Σπυριδάκης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης