Τα γιοτ των δισεκατομμυριούχων ξεπερνούν πλέον κάθε φαντασία και φυσικά το κόστος εκτοξεύεται σε ύψη. Η νέα «τρέλα» είναι η κατασκευή ενός πλοίου που το βασικό του υλικό θα είναι το γυαλί, θα έχει μήκος 60,4 μέτρα και ζυγίζει πάνω 300 τόνους.

Ο επίδοξος δημιουργός του Lujac Desautels μιλώντας στο Paris Match είπε πως πλέον όσοι αποφασίζουν να ξοδέψουν πολλά χρήματα στην κατασκευή ενός υπερπολυτελούς γιοτ έχουν απίστευτες απαιτήσεις. Το νέο πρότζεκτ που καλείται να υλοποιήσει είναι ένα υπερσκάφος κατασκευασμένο από γυαλί, με τον κάθε όροφο να έχει περισσότερο χώρο για τους επισκέπτες, ενώ θα τους προσφέρει από κάθε σημείο του εκπληκτική θέα στον ωκεανό.

Το νέο διαμάντι των ωκεανών θα προσφέρει ασύγκριτη φωτεινότητα και θα θυμίζει τους ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης. Οι επιβλητικές σκάλες στο πίσω μέρος είναι εμπνευσμένες από τις πυραμίδες των Μάγιας.

Φιλικό και προς το περιβάλλον
Εκτός από την πολυτέλεια και τις ανέσεις το συγκεκριμένο σκάφος θα είναι και φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς η μεγάλη κατασκευή από γυαλί θα συνδέεται με φωτοβολταϊκά πάνελ προκειμένου να συσσωρεύει την ηλιακή ενέργεια για να τροφοδοτήσει όχι μόνο όλα τα ηλεκτρικά συστήματα, αλλά και τον υβριδικό κινητήρα του. Μάλιστα ο Desautels υποστηρίζει πως θα είναι το πιο αθόρυβο γιοτ στον κόσμο. Ωστόσο θα έχει ένα ελάττωμα που προφανώς δεν ενοχλεί τους ιδιοκτήτες. Θα ταξιδεύει με μόλις 13 κόμβους μέγιστη ταχύτητα.
Προβληματισμός υπάρχει στο ζήτημα του εξωτερικού καθαρισμού, καθώς η επιφάνεια θα είναι τόσο μεγάλη που ένα σύστημα αυτο-καθαρισμού κρίνεται επιβεβλημένο, προκειμένου να μειωθεί και το προσωπικό, αλλά και για να εξοικονομηθεί νερό. Ο ίδιος δεν θέλησε να αποκαλύψει το κόστος κατασκευής και εκτίμησε πως ο χρόνος  παράδοσης θα είναι σε δύο με τρία χρόνια.
iefimerida