Ένα βήμα πριν από τη καταστροφή βρίσκονται οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, αφού το ταμείο είναι κυριολεκτικά …μείον!

Οι ναυτικοί του “Βιτσέντζος Κορνάρος” που εκτελεί δρομολόγια στην άγονη γραμμή Κύθηρα – Γύθειο – Καλαμάτα- Μονεμβασιά – Αντικύθηρα και Καστέλι, αποφάσισαν να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις και να συνεχίσουν να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, αν και τους οφείλονται χιλιάδες ευρώ από δεδουλευμένα από τα τέλη του 2011 μέχρι και σήμερα!..

Πλοιοκτησία και εργαζόμενοι του “Κορνάρος” απαίτησαν προ ημερών από στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης και Ναυτιλίας να τους καταβληθούν έστω 300.000 ευρώ από το σύνολο του1,3 εκατ. Ευρώ που οφείλονται από το 2010 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2012. Δηλαδή, οφείλονται χρήματα στην ακτοπλοΐα από την Πολιτεία, σε όποιον μιλάει …ελληνικά.

Είναι σε τέτοιο τραγικό σημείο τα οικονομικά των εταιρειών, όπου κρητική εταιρεία οφείλει μισθούς στα πληρώματα άνω των 5 μηνών! Προχθές, ύπαρχος ζήτησε οικονομική εξυπηρέτηση έναντι των οφειλομένων από τον περασμένο Νοέμβριο – έτσι λέγεται τώρα – και από το λογιστήριο της εταιρείας του έδωσαν 500 (ναι σωστά διαβάσατε πεντακόσια) ευρώ…Και μιλάμε για τον ύπαρχο, ε, το νούμερο 2 στην ιεραρχία στο πλοίο.

Σκεφθείτε το τι ποσά οφείλονται στους υπαλλήλους των γραφείων των ακτοπλοϊκών εταιρειών, όταν υπάρχει αυτή η οικονομική συμπεριφορά στα πληρώματα.

Οι εταιρείες ήλπιζαν πως μπορεί κάτι να κινηθεί την περίοδο του Πάσχα, μήπως και “ανασάνουν” έστω και λίγες ημέρες τα λογιστήριά τους. Αν και αυτό δε κατέστη δυνατό, λόγω της 48ωρης της ΠΝΟ αλλά και της πρωτοφανούς μείωσης των ταξιδιωτών που πλησίασε το 45%! Όπως δε λέγεται στην ακτή Μιαούλη ποιος να το πίστευε πριν από λίγα χρόνια ότι η ακτοπλοΐα θα έφτανε σε αυτό το τραγικό αδιέξοδο σήμερα.