Νάσος Πουλακίδας

Οι πρώτες 100 είναι, λένε, οι κρίσιμες ημέρες για να επιτύχει στο έργο της μία κυβέρνηση και κατ’ επέκταση κάθε υπουργός.

Από την 17η Ιουνίου και τη συγκυβέρνηση των τριών, πέρασε ήδη ο μισός χρόνος. Πέρασαν οι πρώτες 50 ημέρες και ακόμα στο νεοσυσταθέν υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ψάχνονται!.. Δε λέω, στο υπουργείο είχε μπει λουκέτο για περισσότερο από δύο χρόνια, όμως, βρε αδελφέ από πλευράς Ν.Δ. τονιζόταν προεκλογικά ότι μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης θα πνεύσει άλλος αέρας στην ακτή Μιαούλη.

Δεν θα έπρεπε ο Κωστής Μουσουρούλης και οι άνθρωποί του να έχουν ήδη δώσει δείγματα γραφής και να έχουν προχωρήσει σε συγκεκριμένες ενέργειες, είτε για τα λιμάνια, είτε για την ακτοπλοΐα; Καλές οι συσκέψεις με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ή η ενημέρωση για τα νέα ακτοπλοϊκά δίκτυα στη Βουλή, όμως, αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και το τι θα πράξουν οι τέσσερις γενικοί γραμματείς του υπουργείου, οι οποίοι θα πρέπει να “τρέξουν” τα θέματα τους.

Τα μηνύματα μέσα στο κατακαλόκαιρο για την ακτοπλοΐα δεν είναι και τα καλύτερα αφού η κίνηση είναι εμφανώς μειωμένη και το οικονομικό πρόβλημα για τις εταιρείες του κλάδου, από τις αρχές του φθινοπώρου θα οξύνεται. Η χρονιά και για την κρουαζιέρα έχει χαθεί και για να υπάρχει ανάκαμψη το 2013, από σήμερα κιόλας θα πρέπει να ληφθούν γενναίες αποφάσεις. Σύμφωνα με στοιχεία περισσότερα από 2 δις ευρώ φέρεται να χάθηκαν εφέτος για την ελληνική οικονομία από την έλλειψη στρατηγικής στον κλάδο της κρουαζιέρας. Οι επόμενες 50 ημέρες για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας ας ελπίσουμε να είναι πιο παραγωγικές, διότι ο χρόνος τρέχει και ο χρόνος είναι χρήμα…