Σιγά να μην έμενε στα υπουργικά χαρτιά και τα συρτάρια των υπουργικών προθαλάμων, με τους δεκάδες … Γραμματείς και Φαρισαίους, η οριστική άρση του καμποτάζ και στα απανταχού ξένα κρουαζιερόπλοια που έχουν υψωμένη τριτοκοσμική σημαία ευκαιρίας και πλήρωμα ούτε έναν , μα ούτε έναν έλληνα ναυτικό, οι οποίοι κάποτε στα πλοία θαλάσσιας περιήγησης- ελληνικά και ξένα- αριθμούσαν πάνω από 5000 και μάλιστα όλων των ειδικοτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και ήταν καταμετρημένοι 5000 αφού μόνο τα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια του Ανδρέα Ποταμιάνου, του Πουλίδη, του Αγγελόπουλου και μερικών άλλων τα πληρώματα ήταν αμιγώς ελληνικά, ενώ οι λιγοστοί αλλοδαποί ναυτικοί χρησιμοποιούνταν σε υποδεέστερες ειδικότητες(χυτροκαθαριστές, παραμάγειρες κ.α).

Και τότε τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια που τον χειμώνα ταξίδευαν στην Καραϊβική αλλά και στην Ευρώπη ήταν πάνω από 70 πλοία, ενώ σήμερα ελέω πολιτικών χειρισμών, δεν αριθμούν ούτε ένα κομμάτι. Δηλαδή ούτε ένας έλληνας ναυτικός, κυρίως κατώτερου πληρώματος δεν είναι ναυτολογημένος σε κρουαζιερόπλοιο ελληνικών συμφερόντων.

Κι ας λέμε να έχει καλά ο Θεός τον ελληνοκύπριο Κωστάκη Λοΐζο, ο οποίος παρ ότι έχει υποστείλει την γαλανόλευκη από τα λιγοστά του πλοία(και γι αυτό φταίνε πάλι οι πολιτικοί χειρισμοί) και έχει υψώσει ξένες σημαίες, ναυτολογεί ακόμα τουλάχιστον έλληνες ναυτικούς, κυρίως αξιωματικούς  γέφυρας και καταστρώματος, ενώ κάπου κάπου προσλαμβάνει και κανέναν έλληνα αρχιθαλαμηπόλο(σήμερα ονομάζονται hotel managers).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κι ενώ εσείς οι κατά καιρούς κυβερνώντες από τα μεγάλα κόμματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, στείλατε τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια στον … αγύριστο, φυσικά με τους χιλιάδες έλληνες  ναυτικούς, τώρα πάλι εσείς με την αγαστή συνεργασία της ΔΗΜΑΡ καταργήσατε και το ελληνικό προνόμιο του καμποτάζ. Κάτι που ασφαλώς εξαφάνισε εκτός από τα πλοία και τους ναυτικούς μας και την ελληνική σημαία η οποία κάποτε εκείνες τις εποχές ανέμιζε όχι μόνο στα πιο απομακρυσμένα ελληνικά νησιά αλλά και μέσα σε γειτονικά λιμάνια(ο νοών νοείτω).

Κι ενώ αρχικά κάνατε λόγω για κρουαζιερόπλοια υπό κοινοτικές σημαίες τα οποία θα μπορούσαν να αποεπιβιβάζουν επιβάτες στα ελληνικά λιμάνια, τώρα με την προσθήκη στο νομοσχέδιο του ΥΝΑ που όπως υποστηρίζουν οι έλληνες ναυτικοί είναι η «ταφόπλακα» του επαγγέλματός τους, επιτρέπετε και στα κρουαζιερόπλοια με σημαίες ευκαιρίας να εκτελούν home porting από τα λιμάνια μας.

Και γι αυτό χαίρεστε και πανηγυρίζετε αφού καθώς λέτε μέσω των «παπαγάλων» σε όλα τα ΜΜΕ, ότι θα έρθουν χιλιάδες ξένοι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων και θα μας αφήσουν τα «φράγκα» τους που τόσο έχουμε σήμερα ανάγκη, ενώ δεν κοιτάτε να φτιάξετε κανένα σύγχρονο λιμάνι και καμιά σύγχρονη υποδομή έτσι ώστε τα πλοία ν αμην  δένουν ακόμη στις ποντισμένες κατοχικές μπίντες ή ακόμα και πάνω στα βράχια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και δεν κοιτάτε να κάτσετε όλοι οι εμπλεκόμενοι (κράτος-φορείς-εργαζόμενοι) σε ένα τραπέζι και να δείτε πως αυτή η χώρα, η Ελλάδα που το μόνο που μπορεί να πουλήσει είναι η θάλασσα και ο τουρισμός θα καταφέρει να ξαναποκτήσει πρώτον έλληνες ναυτικούς και δεύτερον ελληνικά κρουαζιερόπλοια.

Κι αυτό μπορεί να συμβεί εάν τόσο η πολιτεία που καταργεί εν μέσω νυχτός και με μια μονοκοντυλιά τα ελληνικά συμφέροντα, πιέσει την αλλοδαπή εταιρεία κρουαζιερόπλοιων θέλει να κάνει home port να προσλαμβάνει και λίγους έλληνες ναυτικούς, ενώ οι συνδικαλιστικοί φορείς των ναυτικών να ρίξουν νερό στο κρασί τους και να συμφωνήσουν για τη ναυτολόγηση ελλήνων ναυτικών, αλλά και να μην κινητοποιούνται όταν στα λιμάνια μας καταπλέουν κρουαζιερόπλοια που φέρουν ακόμη και την κοινοτική σημαία.(και φυσικά και εδώ ο νοών νοείτω).

Κι αφού οι τρι-κομματικοί κυβερνώντες είδαν κι αποειδαν ότι η άρση του καμποτάζ δεν έφερε τίποτα από τα αναμενόμενα, είπαν στον καθ ύλην ΥΝΑ : ΚΩΣΤΑΚΗ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ!

Και αυτός, ως άλλος Τσοβόλας, θα περάσει μια προσθήκη στο περιβόητο νομοσχέδιο και την αποεπιβίβαση θα απολαμβάνουν και τα κρουαζιερόπλοια υπό σημαία ΕΥΚΑΡΙΩΝ που για όσους γνωρίζουν τα περί ασφάλειας ναυσιπλοΐας και πλοίων, καταλαβαίνουν.

Την ίδια ώρα όμως που τα πάντα μοιράζονται απλόχερα ακόμα και σε κρουαζιερόπλοια ευκαιριών, οι αρμόδιοι και πάλι υπουργοί και φορείς, «τσακώνονται» που θα είναι η κύρια βάση των κρουαζιερόπλοιων, φυσικά όχι κάποιων ελληνικών.

Και το υπουργείο ανάπτυξης θέλει το Νέο Φάληρο και το ΥΝΑ και ο ΟΛΠ τον Πειραιά και πάει λέγοντας.

Γι αυτό σου λέω και πάλι: Για την Ελλάδα Ρε Γαμώτο!

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης