Τους δικούς τους άγραφους νόμους για τον υφιστάμενο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος ως νόμος του Κράτους ορίζει την οδική συμπεριφορά, και όχι μόνο όλων των οδηγών ιδιωτικών αλλά και επαγγελματικών τροχοφόρων έχουν και εφαρμόζουν στα περισσότερα νησιά του Αιγαίου οι κατά τα άλλα συμπαθέστατοι “ταξιτζήδες”, οι οποίοι έχοντας την σιωπηρή ανοχή των εντεταλμένων από την Πολιτεία των αστυνομικών “βάζουν μπρος” και όποιον “πάρει ο ΧΑΡΟΣ”.
Οδηγώντας με ταχύτητες που θυμίζουν “Φόρμουλα 1” τα βαμμένα γκρι και με ειδική άδεια μεταφοράς επιβατών αυτοκίνητα τους παραβιάζουν κάθε υφιστάμενο νόμο οδικής συμπεριφοράς αλλά και τις απαγορευτικές πινακίδες της Πολιτείας, με αποτέλεσμα δεν είναι λίγες οι φορές που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο τους υπόλοιπους οδηγούς τόσο των ιδιωτικών αυτοκινήτων όσο και των δικύκλων, που αμέριμνοι οδηγούν κυρίως στην άκρη των δρόμων.
Και οι κατά τα άλλα συμπαθέστατοι επαγγελματίες οδηγοί, που στην πλειοψηφία τους είναι νεαροί, τρέχουν και όποιον πάρει ο Χάρος, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οδηγούν τα “Μερσεντές” τους σε μονόδρομους, με αποτέλεσμα τα τροχαία να είναι ορατά και στον πιο απλό πολίτη.
Όμως εκείνοι που δεν καταλαβαίνουν τις παρανομίες των οδηγών ταξί ,εκεί στην πανέμορφη Πάρο και μάλιστα εδώ και χρόνια είναι οι εκεί υπηρετούντες αστυνομικοί οι οποίοι είτε γιατί προτιμούν τα εύκολα θύματα(βλέπε οδηγοί παπιών, και οδηγοί ξένοι)είτε γιατί κατάγονται από το νησί και ως εκ τούτου είναι δέσμιοι των συγγενικών τους δεσμών.
Έτσι οι φύλακες του νόμου εθελοτυφλούν και η συμπαθής κατά τα άλλα τάξη των ταξιτζήδων θέτει σε καθημερινή βάση σε κίνδυνο όχι μόνο την ζωή όσων μεταφέρουν αλλά και όσων οδηγών θέλουν να οδηγούν τα τετράτροχα τους όπως “ρητά και κατηγορηματικά” ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας(ΚΟΚ),ο οποίος και φυσικά οι αστυνομικοί εφαρμόζουν όπως τους βολεύει.
Και άσε τους ταξιτζήδες να κάνουν ότι ΘΕΛΟΥΝ.
Όσο για το αν κάνουν καλά την δουλειά τους οι αστυνομικοί εκεί στην Πάρο το λένε τα στοιχεία της εγκληματικότητας(λέγε κλοπές σπιτιών),αλλά και η διαρκής εδω και χρόνια παραβατικότητα ορισμένων επιχειρηματιών(η πλειοψηφία εφαρμόζει την υπάρχουσα νομοθεσία),που παρατείνουν την λειτουργία των “μαγαζιών” τους όσο αυτοί θέλουν, ενώ παράλληλα η ηχορύπανση που προκαλούν τα μεγάλης έντασης ηχεία τους αφήνουν ξάγρυπνους εκεί στο όμορφο νησί, και ειδικά στην Νάουσα όλους όσους τα σπίτια τους είναι εντός πόλης.
Και ας πέφτουν οι διαμαρτυρίες βροχή κανένα εντεταλμένο όργανο για την εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας δεν “κουνιέται”, με αποτέλεσμα εν μέσω καλοκαιριού οι όποιοι κάτοικοι, που δεν είναι και λίγοι να “κλείνουν μάτι” τις πρώτες πρωινές ώρες, οπότε εγκαταλείπουν(ευτυχώς τα λίγα καταστήματα) οι νεαροί πελάτες τους.
Και βεβαιότατα στην αστυνόμευση παίζει τεράστιο ρόλο και ο “προϊστάμενος” οικείου αστυνομικού σταθμού, ο οποίος αν τελικά κάνει την δουλειά του σωστά και όπως ορίζουν οι νόμοι του Κράτους θα “πάρει πόδι” για την κεντρική υπηρεσία, και την θέση του θα καταλάβει κάποιος πιο ανεκτικός στις κάθε είδους καλοκαιρινές παρανομίες, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και το “κλείσιμο” δρόμων που οδηγούν στις παραλίες του νησιού.
Αλλά αστυνόμευση οφείλουν να κάνουν και οι υπηρετούντες στο Λιμεναρχείο του νησιού, αφού οι καλοκαιρινές θαλάσσιες παρανομίες οργιάζουν απ άκρη σε άκρη σε όλο το νησί, ειδικά σε δε σε παραλίες όπου κάποιοι επιτήδειοι έχουν εγκαταστήσει μαγαζάκια ενοικιάσεως θαλάσσιων μέσων αναψυχής, τα οποία όμως ενοικιάζουν σε άτομα που δεν διαθέτουν άδεια χειριστού, αλλά και σε ανήλικους.
Και τρέχουν και δεν φτάνουν οι λιμενικοί αφού αν και η Οργανική σύνθεση ορίζει τους υπηρετούντες εκεί στην Πάρο στους 34 ένστολους συν 5 ακόμα στην Αντίπαρο σήμερα υπάρχουν μόνο 26 αφού 4 ένστολοι τελούν υπό απόσπαση(βλέπε μπάρμπας στην Κορώνη),ενώ δεν λείπουν και οι αναρρωτικές.
Έτσι και εδώ το φυλακτικο-ελεγκτικό σύστημα χωλαίνει, ενώ ουδείς καρεκλοκένταυρος του Αρχηγείου του Λ.Σ δεν λέει να σκύψει πάνω από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι υπηρετούντες ένστολοι στα νησιά του Αιγαίου, αφού οι ίδιοι “κοιτάνε” την πάρτη τους, και μόνο αυτή.
Όσο για τις υλικές υποδομές το Λιμεναρχείο της Πάρου που ελέγχει και την Αντίπαρο αποτελείται από 1 μισοχαλασμένο τζιπ, το οποίο τις περισσότερες φορές δεν έχει βενζίνη, και μια μοτοσυκλέτα ενώ για πλωτό περιπολικό σκάφος που είναι και το πιο αναγκαίο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ, αφού το υπάρχων είναι παροπλισμένο λόγω πολλαπλών βλαβών εδώ και ΧΡΟΝΙΑ.
Κατά τα άλλα ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
Όσον αφορά την όποια ενίσχυση σε ένστολους από την 1η Ιουλίου η χρόνια πρακτική της ηγεσίας του Λ.Σ είναι να μην φτάνει ποτέ μα ποτέ τον αριθμό που προβλέπεται από την Οργανική Σύνθεση, ενώ παρόμοια σε ελλείψεις ανδρών και υλικών είναι και η Αστυνομία της Πάρου, αφού στον Αστυνομικό Σταθμό της Νάουσας, όπου ζουν μόνιμα 3000 κάτοικοι, αριθμός που το καλοκαίρι σχεδόν τριπλασιάζεται υπηρετούν 3-5 αστυνομικοί, οι οποίοι διαθέτουν και ένα παλιό περιπολικό, το οποίο όμως φουλάρουν βενζίνα όποτε χρειαστεί.
Κατά τα άλλα και εδώ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
Οι «πειρατές» της ασφάλτου!
Τους δικούς τους άγραφους νόμους για τον υφιστάμενο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος ως νόμος του ...
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης