Ελλάδα και οι παγκόσμιοι ανταγωνιστές” ήταν το θέμα Workshop της Παγκόσμιας Τράπεζας, στις εργασίες του οποίου έλαβε μέρος και ο Commercial Manager του Piraeus Container Terminal (PCT. S.A.) Αν. Βαμβακίδης, ο οποίος αναφερόμενος για τον ανταγωνισμό του αντιμετωπίζει και που πρόκειται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα, στον τομέα των Logistics και των συνδυασμένων μεταφορών , αναπόφευκτα αναφέρθηκε στον Πειραιά και στην PCT S.A η οποία ως γνωστόν αντιπροσωπεύει την COSCO και την επένδυσή της στο λιμάνι του Πειραιά.

Ειδικότερα η τοποθέτηση του κ. Βαμβακίδη έχει ως ακολούθως:

«Πολύ γρήγορα για την Ελλάδα, η Η Ευρωπαϊκή μας ταυτότητα εγγυάται:

-Σταθερή Πολιτική και Ειρήνη σε σχέση με ανταγωνιστικές χώρες της περιοχής μας
-Πολιτική Βούληση για ανάπτυξη Logistics
-Σταθερό Εργασιακό περιβάλλον
-Τελωνειακές διαδικασίες ενταγμένες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για τον Πειραιά:

-Πλεονεκτική γεωγραφική θέση
-Ασφαλές λιμάνι
-Μεγάλα φυσικά βάθη και Boxshape Προβλήτες
-Διευρυμένο Ωράριο και απλοποιημένες τελωνειακές διατυπώσεις για το διαμετακομιστικό εμπόριο.
-Πύλη εισόδου και εξόδου φορτίων από και προς την Ασία για τα Βαλκάνια, την Ανατολική Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική

PCT Container terminal ( COSCO )

ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ , ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΕΤΥΧΕ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΓΓΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΙ Η ΔΙΟIKΗΣΗ ΤΗΣ PCT ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΠΩΣ Η COSCO.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2013 ΕΧΟΥΜΕ 23 Γ/Γ ΚΑΙ 34 ΓΕΦΥΡΕΣ ΠΥΚΝΗΣ ΣΤΟΙΒΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΒΑΣΙΑΣ. Οι ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 5 ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ TERMINAL ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣHΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΤΩΝ ΙΙ ΚΑΙ ΙΙΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ 6,2 ΕΚΑΤ. TEUS
ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΙΑ
Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΗΣ PIRAEUS CONSOLIDATED & DISTRIBUTION CENTER ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Cross-docking ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΞΗΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΟ.

ΕΤΣΙ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ.
ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΜΕ ΩΣ ΠΥΛΗ ΦΟΡΤΙΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΑΦΡΙΚΗ.

ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ ΠΛΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΟΙΩΝ Feedering ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦEΡΕΙΑΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΡΙΝ

ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ ( ΤΥΠΟΥ I ) ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙ : ΠΛΟΙΟ/ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ /ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ Η ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΩΡΕΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ TERMINAL ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΤΑ LOGISTICS , ΚΑΙΝΟΤΟMIKEΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΠΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΘΑ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΑ LOGISTICS ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΗΣ.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ LOGISTICS ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ( ΤΟΥΡΚΙΑ ), ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ , ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 5 ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ , ΤΟ ASYA PORT ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2.500.000 TEUS ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ , ΔΙΕΚΔΙΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΦΟΡΤΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ.

ΠΑΡΑΛΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΓΥΡΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ HUBS ,ΤΟ SCCT ΣΤΟ PORT SAID, MALTA , GIOIA TAURO, TARANTO, H ΒΥΡΗΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ.
ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TRANZIT ΦΟΡΤΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ LOGISTICS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΈΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ COSCO . ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ SERVICE ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΆΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 4 ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΙΣΩΣ 5 ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΝΖΙΤ ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΝΑΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΟΡΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

Η ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΓΑΛΩΝ Η ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ Η ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ LOGISTICS ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΤΑΙΝ FU, ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ LOGISTICS ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ APO KAI ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ».

theseanantion