Οι τελευταίες δύο εβδομάδες χαρακτηρίστηκαν από μία αλλαγή πλεύσης των πλοίων προς διάλυση από την Ινδία και το Πακιστάν προς την Κίνα και το Μπαγκλαντές σε αρκετά ανταγωνιστικές τιμές ειδικότερα για πλοία που γεωγραφικά εξυπηρετούντο από αυτές τις χώρες.

Ορισμένα κλεισίματα που γίνανε στην Ινδία οφείλονται στην άρνηση κάποιων πλοιοκτητών να πάνε στο Μπαγκλαντές λόγω της φημολογίας για αύξηση της γραφειοκρατίας και καθυστέρησης παράδοσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Κίνα αποδείχτηκε η πιο δραστήρια αγορά ιδιαίτερα σε μεγάλα containers, capes και panamax τα οποία είτε ήτανε στην αγορά η δεν είχανε βγει επισήμως στην αγορά. Φυσικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πόσο θα κρατήσει αυτή η τάση πριν την επιστροφή πάλι στις αγορές της Ινδίας και του Πακιστάν.

 

Η Ινδία αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει έλλειψη εργατικού δυναμικού καθώς έχει αρχίσει η εποχική μετανάστευση των εργατών στις πόλεις τους λόγω της επικείμενης περιόδου των μουσώνων και έχει αρχίσει να απέχει από την αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Πακιστάν,  μετά την έντονη δραστηριοποίηση το τελευταίο διάστημα και το απόθεμα που έχει δημιουργήσει, έχει την πολυτέλεια να επιλέγει τα πλοία στα οποία θα εκδηλώσει ενδιαφέρον και σιγά- σιγά και αυτό αρχίζει να απέχει από την αγορά λόγω και των επερχόμενων μουσώνων.

Το Μπαγκλαντές, ύστερα από όλες τις επεξηγήσεις για την νέα διαδικασία παράδοσης και των εγγράφων που απαιτούνται απέκτησε την εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών με αποτέλεσμα να έχει τα πρωτεία στις διαλύσεις για 2 συνεχόμενες εβδομάδες.

Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων για τις προηγούμενες 2 εβδομάδες ήτανε 2,375,652 DWT εκ των οποίων περίπου το 80% (1,896,725 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 14% (329,045 DWT) Containers, το 4,5% (106,966) δεξαμενόπλοια, και το 1,5% (42,916 DWT) Reefers.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια παρέμειναν ίδιες με την προηγούμενη εβδομάδα:

✏ Ινδία: Από $ 465 – $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Πακιστάν: Από $ 460 – $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Μπαγκλαντές: Από $ 455 – $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα

✏ Κίνα: Από $ 420 – $ 435 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης