Το τρέχον έτος  φαίνεται ότι θα αποτελέσει χρονιά μέσα στην οποία θα δρομολογηθούν εξελίξεις σε ένα τομέα που προσλαμβάνει ιδιαίτερης διάστασης καθώς βασική καινοτομία της νέας ευρωπαϊκής πολιτικής, για τις υποδομές είναι ότι για πρώτη φορά προβλέπεται η δημιουργία ενός κεντρικού δικτύου συνδυασμένων μεταφορών όπου το ποτάμιο σύστημα προβλέπεται να διαδραματίσει εκ τν πρωταγωνιστικών ρόλων.

Με βάση τα μέχρι  by safesaver” id=”_GPLITA_1″ in_rurl=”http://i.txtsrving.info/click?v=R1I6MTgyODE6MzQxOs-Dzq7OvM61z4HOsToyY2JiMTg0MzNlMTQ0ZGM1MTBlNGYwMTk2MWE3MGU4Mzp6LTE0OTktMjg3NjA5OnRoZXNlYW5hdGlvbi5ncjo0MzE3OmNjODc0ZjMyNTcyNGExMmE0Yzg4ZmE4MjZkYTk0OWIxOjNlMjhkYzAwNGIxMjQ3YTc5ZjkyYmI0Y2Y3OTIxYjcy” style=”float: none; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important;”>σήμεραhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png γνωστοποιηθέντα στοιχεία δύο εκ των βασικών «διαδρόμων» όπως έχουν ονομαστεί περιλαμβάνουν ποτάμιες συνδέσεις. Πρόκειται για εκείνον που «αναφέρεται» σε συνδέσεις
της Βαλτικής, και της Μαύρης Θάλασσας, περιλαμβάνοντας τον ποταμό Έλβα στις εσωτερικές πλωτές οδούς, βελτιώνοντας συνδέσεις μεταξύ Βόρειας Γερμανίας, Τσεχικής Δημοκρατίας και νοτιοανατολικής Ευρώπης και εκείνης που δημιουργεί τον άξονα Ρήνου-Δούναβη συνδέοντας τις κεντρικές εμπορικές και βιομηχανικές ζώνες γύρω από το Στρασβούργο και τη Φρανκφούρτη, μέσω νότιας Γερμανίας, με τη Βιέννη, τη Μπρατισλάβα, τη Βουδαπέστη και τη Μαύρη Θάλασσα, με ένα σημαντικό τμήμα από το Μόναχο μέχρι την Πράγα, τη Ζιλίνα, το Κόζιτσε και τα σύνορα της Ουκρανίας.
Παράλληλα με την ανάπτυξη της συγκεκριμένης πολιτικής η ΕΕ έχει θέσει σε ενέργεια μία πλειάδα προγραμμάτων που στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των χρόνων διακίνησης και αξιοποίησης των πληροφοριών που σχετίζονται με τα διακινούμενα φορτία ενώ σημαντικές δράσει έχουν δρομολογηθεί και στο θέμα των τελωνειακών διαδικασιών, πάλι για την αξιοποίηση των εν λόγω πληροφοριών, με εκτός ΕΕ χώρες που γειτνιάζουν με τους προαναφερθέντες «διαδρόμους- άξονες».
Στοιχεία αναλύσεων που επίσης έχουν δει το φώς της δημοσιότητας θέλουν την επόμενη πενταετία, αρχής γενομένης από το τρέχον έτος, να αυξάνει σημαντικότατα ο όγκος των διακινούμενων φορτίων από ποτάμιες οδούς σε  by safesaver” id=”_GPLITA_0″ in_rurl=”http://i.txtsrving.info/click?v=R1I6NDIyNzI6Mjg6zrXPhs6xz4HOvM6_zrPOrjowODk4NTVjNzNjMGY2N2ZlZmZiNjA5NWJiNzAwN2NjNDp6LTE0OTktMjg3NjA5OnRoZXNlYW5hdGlvbi5ncjowOjA6YmI2NjE5MjViZDU5NDQ5ZWI0ZTQ4NzQxMDI2YTNlNjk” style=”float: none; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important;”>εφαρμογήhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png πολιτικών μεταφορών φιλικότερων προς το περιβάλλον, αλλά και καταφανώς συμφερότερων από άποψη κόστους. Ωστόσο παρά την αναπτυξιακή διάσταση του ζητήματος τα στοιχεία που αναφέρονται στις ναυπηγήσεις ποταμόπλοιων νέα τεχνολογίας είναι περιορισμένα σε σχέση με άλλους τομείς ναυπηγήσεων όπως περιορισμένα είναι και τα στοιχεία που αναφέρονται σε επί μέρους πολιτικές ποτάμιων λιμένων στο πλαίσιο του ανταγωνισμού που υφίσταται και εδώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης