Τα 100 εκατ. δολάρια αγγίζει η νέα επενδυτική δραστηριότητα του ομίλου των αδελφών Θανάση και Πάνου Λασκαρίδη η οποία αφορά στην κατασκευή λιμανιού στο Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης.
Συγκεκριμένα η επένδυση Λασκαρίδη, η οποία γίνεται από κοινού με επενδυτικό fund στο οποίο συμμετέχει και το αμερικανικό private equity Blackstone, αφορά νέο λιμένα φόρτωσης ξηρού φορτίου χύδην στο Obrinel και ειδικότερα σιτηρών αλλά και ξυλείας. Το λιμάνι βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή και αναμένεται να έχει παραδοθεί προς λειτουργία εντός έτους.
Η επένδυση γίνεται μέσω της εταιρείας συμμετοχών συμφερόντων του Lavinia, η οποία με τη σειρά της ελέγχει τον τοπικό όμιλο της Ουρουγουάης Christophersen SA, ενώ, γίνεται από κοινού με τον επενδυτικό όμιλο P2 Brasil που ελέγχεται από το επενδυτικό κεφάλαιο Patria Group -στο οποίο συμμετέχει το αμερικανικό Private equity Blackstone- και την κατασκευαστική Promon. Σημειώνεται ότι το Blackstone έχει αναπτύξει συνεργασίες με τον ελληνικό εφοπλισμό από καιρό όπως με την Eletson συμφερόντων των οικογενειών Κερτσικώφ, Χατζηελευθεριάδη και Καρασταμάτη.
Η κίνηση Λασκαρίδη πραγματοποιείται σε μια χώρα με την οποία έχει εδώ και χρόνια αναπτύξει σχέσεις εξαιτίας των εκεί δραστηριοτήτων του στον κλάδο της θαλάσσιας μεταφοράς κατεψυγμένων προϊόντων αλλά και σε αυτόν των αλιευτικών και άλλων ναυτιλιακών του δραστηριοτήτων.
Ποιος είναι ο Πάνος και Θανάσης Λασκαρίδης
Τα δύο αδέλφια Πάνος και Θανάσης Λασκαρίδης εκτός από την ναυτιλία, με τον στόλο τους να ξεπερνά σήμερα τα 65 ποντοπόρα, ελέγχουν επιχειρηματικά συμφέροντα σε τομείς όπως ο ξενοδοχειακός, ο ενεργειακός και η ψυχαγωγία.
Μεταξύ αυτών η εισηγμένη στο ΧΑ Λαμψα, ναυαρχίδα της οποία είναι η Μεγάλη Βρετανία, τα Regency Casino Mont Parnes και Regency Casino Thessaloniki, συμμετοχή στην αεροπορική Aegean, δραστηριότητες στις κατασκευές και κοινοπραξίες με αντικείμενο την αγορά διαχείρισης απορριμμάτων, την αξιοποίηση υδάτινων πόρων, την παραγωγή και εμπορία ηλεκτρικής και άλλων μορφών ενέργειας.
Ο όμιλος Λασκαρίδη, είναι παραδοσιακά μεγάλος παίκτης στα πλοία ψυγεία, έχει επεκταθεί επιθετικά και στα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην ελέγχοντας πλέον 36 ποντοπόρα εκ των οποίων τα 16 στο νερό και τα 20 υπό ναυπήγηση.(από dealnews)