Παρά την αναστάτωση που δημιουργήθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας σχετικά με την απόφαση για τα Toxic/Hazardous Materials, η αγοράδείχνει μία ανοδική πορεία τόσο σε όγκο όσο και στην μικρή αλλά ψυχολογικά σημαντική αύξηση των τιμών.

Την απογοήτευση που επικρατούσε το προηγούμενο διάστημα την διαδέχεται ένα κλίμα αισιοδοξίας με το Μπαγκλαντές να σπεκουλάρει, το Πακιστάν να αγοράζει VLCC’s και την Κίνα να παραμένει σταθερή στις αγορές της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ινδία επικρατεί κλίμα αβεβαιότητας, καθώς όλοι αναμένουνε την απόφαση του Ανώτατου δικαστηρίου σχετικά με την απόφαση για τα Toxic/Hazardous Materials, με αποτέλεσμα λίγες πράξεις να έχουν λάβει χώρα αφού για τους πλοιοκτήτες υπάρχει πάντα και η εναλλακτική του Πακιστάν. Το περίεργο είναι ότι κανείς δεν έχει καταλάβει ακριβώς τι απόφαση προσπαθεί να πάρει το δικαστήριο καθώς ούτως η άλλως υπήρχε κάποια πρόβλεψη για τα επικίνδυνα υλικά. Αν όμως η απόφαση αναγκάσει τους πλοιοκτήτες να απομακρύνουν οι ίδιοι τα υλικά αυτά, τότε θα υπάρξει μεγάλη αναστάτωση στην αγορά της Ινδίας και αυτό θα ανακοινωθεί στις 19 Ιουλίου.

Το Πακιστάν, συνεχίζει να δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια και το τελευταίο διάστημα στα VLCC’s. Ενδεχομένως να δούμε ακόμη πιο έντονη δραστηριοποίηση, ανάλογα και με την απόφαση του δικαστηρίου στην Ινδία.

Στο Μπαγκλαντές, η αύξηση των τιμών χάλυβα από διαλύσεις πλοίων άνοιξε την όρεξη των αγοραστών όπου σε κάποιες περιπτώσεις αγόρασαν σπεκουλάροντας τις τιμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι τιμές στην Κίνα παρέμειναν σταθερές για άλλη μία εβδομάδα, και παρά το γεγονός ότι είναι εν μέσω καλοκαιριού και με τα περισσότερα διαλυτήρια να είναι καλυμμένα από προγενέστερες αγορές, η αγοραστική διάθεση είναι μειωμένη αλλά χωρίς να αφήνουν ανεκμετάλλευτες αγορές οι οποίες φαίνονται κερδοφόρες.

Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 1,631,138 DWT εκ των

οποίων περίπου το 63% (1,028,733 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 32% (518,089 DWT)

Tankers, και το 5% (84,316 DWT) Containers & MPP’s.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:

✏ Ινδία: Από $ 375 – $ 405 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Πακιστάν: Από $ 370 – $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

✏ Μπαγκλαντές: Από $ 385 – $ 410 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα

✏ Κίνα: Από $ 340 – $ 360 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Πηγή:Marinews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης