Η βιομηχανία της κρουαζιέρας και ο τρόπος να αυξηθούν τα έσοδα του ελληνικού κράτους από αυτή συνεχίζουν να απασχολούν την ελληνική κυβέρνηση. Η ψήφιση του νόμου για τον Θαλάσσιο Τουρισμό ο οποίος κατήργησε μεταξύ άλλων και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που υπήρχαν στον κλάδο αυτό ήταν ένα πρώτο βήμα.  
 
Στόχος, όμως, είναι η διεύρυνση των κρατών από όπου έρχονται οι τουρίστες για να απολαύσουν τις ελληνικές θάλασσες με κρουαζιερόπλοιο. Η αύξηση της πελατείας με λίγα λόγια.
 
Οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο  Καναδάς και η Βραζιλία, είναι αγορές ιδιαίτερα σημαντικές από πλευράς όγκου πωλήσεων και αγοραστικής δύναμης των τουριστών, αλλά έχουν το μειονέκτημα της μακρινής απόστασης από την Ευρώπη και κατ΄ επέκταση από την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό μειώνει τη συχνότητα διακοπών σε ευρωπαϊκούς προορισμούς λόγω του ιδιαίτερα ακριβού αεροπορικού εισιτηρίου. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα το 45% του ετήσιου όγκου πωλήσεων της ελληνικής κρουαζιέρας.
 
Υπάρχουν επίσης οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές όπως, οι Γερμανόφωνες χώρες- Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία- η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα  μόλις το 7% και είναι στόχος να αυξηθεί το ποσοστό αυτό καθώς είναι κράτη που βρίσκονται σε ακτίνα 3-3,5 ωρών πτήσης από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς διακοπών.
 
Τέλος, είναι επιβάτες από Ελλάδα και τις κοντινές αγορές, Τουρκία και Κύπρο, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί σύντομα, εύκολα, χωρίς σημαντικά έξοδα μεταφοράς να προσεγγίσει στα λιμάνια επιβίβασης της κρουαζιέρας. Οι τουρίστες από αυτές τις χώρες  κατέχουν σήμερα το 30% της ελληνικής κρουαζιέρας. Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι στόχος φέτος είναι οι Έλληνες που θα επιλέξουν να κάνουν διακοπές μέσω κρουαζιέρας να φτάσουν τους 15.000.
newmoney

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης