Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Κρουαζιερόπλοιο LOUIS CRISTAL, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, όπου:
1.    Ενημερώθηκαν τα μέλη επί των πεπραγμένων έτους 2012
2.    Παρουσιάστηκε η έκθεση της εξελεγκτικής επιτροπής για την οικονομική διαχείριση 2012.
3.    Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός έτους 2013, και
4.    Εξελέγη τριμελής εξελεγκτική επιτροπή για τον έλεγχο διαχειρίσεως 2013 (άρθρο 22 του Καταστατικού).
 
Στην ειδική τελετή που ακολούθησε, παρουσία της Πολιτικής Ηγεσίας Υπουργείων, της Ηγεσίας του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και εκπροσώπων φορέων της ναυτιλίας, εγένετο απονομή τιμητικών διακρίσεων:
·         Στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.
·         Στoν Hellenic Lloyd’s S.A.
·         Στις Ενώσεις Λεμβούχων Θήρας, Μυκόνου και Πάτμου για
Ø  την προσφορά έργου παροχής βοήθειας σε κινδυνεύοντες στην θάλασσα.
Ø  τη συνδρομή στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Ø  τη συμβολή στη ναυτιλία με την παρακολούθηση των πλοίων από πλευράς τηρήσεως των κανονισμών, που έχουν σχέση με την κατασκευή και την εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας (safety and security), καθώς και αυτών για την προστασία του περιβάλλοντος.
 
Ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας.
 
Ο πρόεδρος της Ενώσεως κ. Θεόδωρος Κόντες, στην ομιλία του επεσήμανε:
 
«Η σημερινή μέρα είναι ιστορική για την τουριστική ναυτιλία και την κρουαζιέρα. Καταφέραμε κάτι το οποίο ήταν αναγκαίο για την πρόοδο και ανάπτυξη του κλάδου αυτού που, όλοι όσοι ασχολούμεθα με το αντικείμενο, προσπαθούμε με την εμπειρία, τις γνώσεις αλλά και την αγάπη μας να στηρίξουμε. Εννοώ στην ίδρυση του Συλλογικού Οργάνου της «Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας», που συμπληρώνει τους 15 μήνες λειτουργίας.
Είναι γνωστό ότι ο κλάδος της κρουαζιέρας έχει μεγάλη ιστορία και ο Φορέας που την εκπροσωπούσε και πρωτοϊδρύθηκε το 1921 και που βρίσκεται σήμερα με νέα μορφή και Διοίκηση, είναι αποφασισμένος να συνεχίσει στα χνάρια της Ενώσεως Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων και να απελευθερώσει όλες τις ενέργειες και την δύναμη που του δίνουν τα μέλη του από τον ευρύτερο πλέον χώρο, προκειμένου να μπορέσει να αναπτύξει τον κλάδο και να τον φτάσει ει δυνατόν, στα αξιοζήλευτα επίπεδα του παρελθόντος.
Όπως είναι γνωστό σε όλους μας, οι εποχές αλλάζουν και οι πολιτικές προσαρμόζονται σε εκείνα τα οποία επιβάλλουν οι καιροί και οι τρόποι λειτουργίας των επιχειρήσεων και των πλοίων.
Δείτε για παράδειγμα την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, όπως εξελίχτηκε από τον παράγοντα των διαστάσεων πλοίων, από πλευράς μεγέθους και μεταφορικής ικανότητας. Όταν βρίσκεται κανείς στο λιμάνι του Πειραιά και όχι μόνο, ιδίως κατά την περίοδο του θέρους, καμαρώνει αυτά τα πλοία που είναι πλωτές πολιτείες και διαθέτουν όχι μόνο πολυτέλεια και άνεση, αλλά και κανόνες ασφαλείας που οι Διεθνείς και Κοινοτικοί Κανονισμοί συνεχώς επιβάλλουν.
Εμείς, ως νέος Φορέας, ασχολούμεθα και μελετούμε όλα τα θέματα που έχουν σχέση με την λειτουργία των επιχειρήσεων αλλά και των πλοίων. Συνεργαζόμεθα με τα τρία συλλογικά όργανα που εκπροσωπούν τις τρεις μεγαλύτερες Ενώσεις στο Διεθνή και Ευρωπαϊκό χώρο και σήμερα με την νέα μορφή της CLIA, που έχει παγκόσμιο χαρακτήρα.
Συμμετέχουμε σε Συνόδους Οργάνων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, καθώς και άλλων Κοινοτικών Φορέων, όπου εξετάζονται όλα τα θέματα που έχουν σχέση με τη Ναυτική Ασφάλεια και εννοούμε το maritime safety και maritime security, τη στελέχωση των πλοίων, τη Ναυτική Εκπαίδευση, την προστασία του περιβάλλοντος κλπ, ώστε να είμαστε συνεχώς ενήμεροι και να μπορούμε να μεταφέρουμε τις απόψεις της Ενώσεως και των μελών μας, προκειμένου να λαμβάνονται και να υιοθετούνται εκείνες οι Αποφάσεις και τα μέτρα που και αποτελεσματικότητα θα έχουν, αλλά και πρακτική εφαρμογή.
Θα ήτο παράλειψη αν δεν έκανα αναφορά στο τελευταίο γεγονός που όλοι παρακολουθούμε, σχετικά με την απελευθέρωση του cabotage για τα κρουαζιερόπλοια.
Πιστεύουμε ότι η νέα ρύθμιση, έστω και καθυστερημένα, βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση, ώστε να πείσει τις ενδιαφερόμενες διαχειρίστριες εταιρείες, ότι δεν υπάρχουν πλέον δυσκαμψίες και γραφειοκρατικές διατυπώσεις, που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την ανάπτυξη του home porting.
Φυσικά, οι όροι προσέλκυσης των κρουαζιεροπλοίων στους λιμένες δεν εντοπίζονται μόνο στον προαναφερόμενο παράγοντα, αλλά έχουν και άλλες διαστάσεις, όπως για παράδειγμα τις ευκολίες των λιμένων στην εξυπηρέτηση των πλοίων και των δι’ αυτών διακινουμένων επιβατών – τουριστών, την ηρεμία όσον αφορά τις επισκέψεις των πλοίων στο λιμένα, χωρίς απεργιακές κινητοποιήσεις που ζήσαμε στο παρελθόν και οι οποίες μόνο καλό δεν έκαναν στον τόπο μας.
Η εξυπηρέτηση των πλοίων στους λιμένες της χώρας έχει ιδιαίτερη σημασία, γι’ αυτό και η Ένωσή μας στα προγράμματά της έχει εντάξει την εκτέλεση τακτικών επισκέψεων και συναντήσεων με τις Διοικήσεις των λιμένων, όπου προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια και συζητά όλα τα θέματα που αφορούν τις υποδομές – τον εξοπλισμό και συνδράμουν στις προσπάθειες προώθησης των διαδικασιών, προκειμένου για την αναβάθμιση σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα αυτούς που έχουν σχέση με το Maritime Security και την εφαρμογή των μέτρων που προβλέπονται από τον Διεθνή Κώδικα ISPS.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι και η πλευρά της Πολιτείας είναι ανάγκη να προχωρήσει στις αναγκαίες ρυθμίσεις, με την λήψη μέτρων στήριξης του κλάδου, προκειμένου να δημιουργηθούν εκείνοι οι όροι ανταγωνισμού και η απλούστευση της γραφειοκρατίας που θα δημιουργήσουν τα κίνητρα, τα οποία θα επιτρέψουν την επιστροφή των πλοίων στο Εθνικό Νηολόγιο.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να κάνω αναφορά σχετικά με τη μορφή Διοίκησης της Ναυτιλίας και να εκφράσω την ικανοποίηση του Διοικητικού Συμβουλίου και των Μελών της Ενώσεώς μας, για την επαναφορά του ιστορικού Υπουργείου Ναυτιλίας στη δομή που όλοι ζήσαμε επί δεκαετίες, με την επάνδρωσή του από τα άξια στελέχη του Λιμενικού Σώματος και τη γνωστή αποδοτικότητα και αναγνωρισημότητα στη γνώση, ανάλογη της ιστορίας και της δύναμης της Εμπορικής Ναυτιλίας, που ακόμα και άλλες χώρες ζήλεψαν και επιχείρησαν να μιμηθούν.
Ευχόμεθα όπως ολοκληρωθούν το συντομότερο οι διαδικασίες από νομικής πλευράς, ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν όλες οι Διευθύνσεις ομαλά, με τις αρμοδιότητες κατά αντικείμενο, σύμφωνα και με τις σημερινές εξελίξεις και απαιτήσεις όλων των κλάδων της Ναυτιλίας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της LOUIS GROUP, κ. Κωστάκη Λοΐζου, για την ευγενική προσφορά του πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου LOUIS CRISTAL, όπου πραγματοποιείται η σημερινή μας εκδήλωση. Επίσης τον CEO της LOUIS CRUISES  κ. Αναστασιάδη, τα στελέχη της Εταιρείας, καθώς και τον κ. Πλοίαρχο και το πλήρωμα του πλοίου, για όλες τις διευκολύνσεις που μας προσέφεραν και να τους ευχηθούμε καλά ταξίδια και η ερχόμενη τουριστική περίοδος να έχει απόλυτη επιτυχία στα προγράμματα δρομολογίων των πλοίων.
Ευχαριστώ όλους σας που μας τιμήσατε με την παρουσία σας στη σημερινή ιστορική μας εκδήλωση. Ιδιαίτερα τους εκπροσώπους της Πατριαρχικής Εξαρχίας Πάτμου, που βρίσκονται σήμερα μαζί μας.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι ο Φορέας μας, με την νέα του μορφή, θα ακολουθήσει πολιτική και δράση που επιβάλλουν οι σύγχρονες εξελίξεις, προκειμένου για την ανάπτυξη του κλάδου προς όφελος της χώρας μας και των χιλιάδων εργαζομένων.
Εύχομαι σε όλους όπως, το νέο έτος χαρίσει υγεία και ομαλότητα στη Χώρα μας.
Για τη ναυτιλία εύχομαι να συνεχίσει την ανάπτυξή της, τα πλοία να έχουν ασφαλή ταξίδια και οι ναυτικοί μας πάντα στην προσφορά του πολύτιμου έργου των.»
 
Κωστής Μουσουρούλης: Έχουν καταγραφεί οι δυνατότητες φιλοξενίας κρουαζιερόπλοιων όλων των ελληνικών λιμένων
 
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, απηύθυνε χαιρετισμό στην ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο κρουαζιερόπλοιο LouisCristal, στον κεντρικό λιμένα Πειραιά, με την ευκαιρία της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του χαιρετισμού του κ. Μουσουρούλη.
«Κύριε Πρόεδρε,
Κυρίες και Κύριοι,
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να χαιρετίσω την τακτική γενική συνέλευση της Ένωσής σας. Καταρχάς εύχομαι σε όλους Καλή Χρονιά με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία. Το 2012, αν και ήταν η πιο δύσκολη χρονιά της κρίσης, όλοι συμφωνούμε ότι μας άφησε ενδείξεις για συγκρατημένη αισιοδοξία. Κι αυτό γιατί ανακόπηκε μια πορεία καταστροφής για τη χώρα μας, διαψεύδοντας τις Κασσάνδρες που την προδιέγραφαν.
Με τις σκληρές προσπάθειες της κυβέρνησης, αλλά και με τις τιτάνιες θυσίες του ελληνικού λαού, εξασφαλίστηκε η παραμονή μας στην Ευρωζώνη και η χρηματοδότηση της οικονομίας μας, ταυτόχρονα δε αποκαταστάθηκε η διεθνής αξιοπιστία της χώρας. Μπορεί όλα αυτά να δικαιολογούν αισιοδοξία αλλά όχι εφησυχασμό. Το μεγάλο στοίχημα της καταπολέμησης της ανεργίας είναι αποκλειστικά δικό μας και απαιτεί επίσης σκληρές προσπάθειες.
Για να είμαι πιο ακριβής, απαιτεί καλά οργανωμένες και συντονισμένες προσπάθειες για να προσελκύσουμε επενδύσεις και διεθνείς πελάτες.
Μόνο έτσι θα δώσουμε δουλειά στους άνεργους και ελπίδα για επαγγελματική αποκατάσταση στα νέα παιδιά.
Κυρίες και Κύριοι,
Το 2012, ήταν ένα πραγματικά σημαντικό έτος για όλη τη ναυτιλιακή οικογένεια. Αναφέρομαι στην επανίδρυση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, που υπήρξε πάγιο αίτημα όλης της ναυτιλιακής οικογένειας που προανέφερα. Όσον αφορά την κρουαζιέρα, καταλαβαίνετε ότι η αύξηση των προσεγγίσεων σε ελληνικούς λιμένες και η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, δεν είναι μόνο δική σας επιθυμία, αλλά και στόχος του Υπουργείου. Στο πλαίσιο αυτό, αποτελεί απόλυτη ανάγκη η στρατηγική θεώρηση των ελληνικών λιμένων και η ανάπτυξή τους στη βάση ενός σύγχρονου μοντέλου λειτουργίας. Με αυτά τα δεδομένα, συντάξαμε την επικαιροποιημένη πενταετή «Εθνική Στρατηγική Λιμένων».
Στόχος μας είναι ένα ολοκληρωμένο και βιώσιμο εθνικό λιμενικό σύστημα που θα συμβάλει στην ανάπτυξη και την απασχόληση, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας λιμενικών υπηρεσιών. Κάτι ακόμα εξίσου σημαντικό είναι η ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης του σχεδίου νόμου με το οποίο καθορίζονται σε εθνικό επίπεδο οι απαιτούμενες ενέργειες για τη συμμόρφωση των λιμένων με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Κώδικα περί Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων ISPS.
Επίσης:
Έχουν καταγραφεί οι δυνατότητες φιλοξενίας κρουαζιερόπλοιων όλων των ελληνικών λιμένων υποδοχής. Δόθηκαν οδηγίες στους λιμένες για την εφαρμογή του συστήματος προκαθορισμένης ημερομηνίας και ώρας εξυπηρέτησης, για να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενες εταιρείες τις δυνατότητες όγκου εξυπηρέτησης από κάθε λιμένα. Παράλληλα, είμαστε σε τελικό στάδιο, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού, για τις αλλαγές στις συνθήκες λειτουργίας των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων, για να διευκολύνεται η επίσκεψη των τουριστών των κρουαζιερόπλοιων που μένουν λίγες ώρες στα λιμάνια υποδοχής.
Τέλος, αναλάβαμε την πρωτοβουλία για την εξεύρεση λύσης με τα συναρμόδια Υπουργεία Δημόσιας Τάξης και Εξωτερικών για το ζήτημα της επίσκεψης τουριστών από τρίτες χώρες εκτός Σένγκεν. Το θέμα εδώ είναι να διευκολύνεται η επίσκεψη τουριστών, άρα να αυξάνεται η κίνηση στα λιμάνια, αλλά συγχρόνως να τηρείται η ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία σχετικά με την είσοδο επισκεπτών τρίτων χωρών εκτός Σένγκεν. Βέβαια, οποιοσδήποτε στόχος για να επιτευχθεί χρειάζεται συνεργασία από όλους για συντονισμένες ενέργειες και καλύτερα αποτελέσματα. Σ’ αυτό το σημείο επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε ένα άλλο ζήτημα που δεν έχει να κάνει με οικονομικούς στόχους, αλλά με την ανθρωπιά και την αφοσίωση στο καθήκον. Θα ήθελα λοιπόν να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία σας να βραβεύσετε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης. Πρόκειται για το καλύτερο παράδειγμα αγαστής συνεργασίας καθώς σ’ αυτό συνυπηρετούν εξειδικευμένα στελέχη του Λιμενικού Σώματος και της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το Κέντρο αυτό είναι τα «μάτια» του Λιμενικού Σώματος σε κάθε επιχείρηση διάσωσης, σε κάθε κινητοποίηση δυνάμεων, κάθε φορά που ο πολίτης χρειάζεται πραγματικά βοήθεια.Και τα στελέχη του την προσφέρουν με αφοσίωση και αυταπάρνηση.Την τελευταία δεκαετία, το Κέντρο ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά σε 10.908 περιστατικά με 48.403 εμπλεκόμενα άτομα. Ενώ το 2012, ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά σε 1180 περιστατικά με 2.839 εμπλεκόμενα άτομα. Όσο αυτονόητη φαίνεται η παρουσία ανθρώπων ταγμένων στο καθήκον διάσωσης της ανθρώπινης ζωής, το ίδιο αυτονόητη πρέπει να είναι η δημόσια αναγνώριση των προσπαθειών τους από όλους μας. Είναι η ηθική ανταμοιβή μας προς αυτούς που επιτελούν το καθήκον τους σε πολύ δύσκολες συχνά συνθήκες.
Συγχαίρω λοιπόν όλο το προσωπικό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού και Διάσωσης. Συγχαίρω τον διοικητή ναυτικού τομέα του Κέντρου αντιπλοίαρχο Σπυρίδωνα Ευαγγελίδη και τον διοικητή αεροπορικού τομέα του Κέντρου αντισμήναρχο Παναγιώτη Μπακοδήμα. Όπως βέβαια και τον επόπτη Κέντρων Επιχειρήσεων αρχιπλοίαρχο Νικόλαο Πατρινό για τον επιτυχή συντονισμό των ενεργειών. Ευχαριστώ όλους όσους εμπλέκονται στη λειτουργία του Κέντρου γιατί το έργο τους μας τιμά και μας κάνει να νιώθουμε περήφανοι. Και πάλι να έχετε μια καλή χρονιά.»
 
Η ομιλία του αντιπροέδρου εφοπλιστών κρουαζιέρας, Μιχ. Λάμπρου
«Το ζητούμενο σήμερα από όλους μας είναι να βρούμε τρόπους να ενισχύσομε τα εισοδήματα της χώρας μας και όπως όλοι γνωρίζομε οι δύο πυλώνες που μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά σε αυτό τον τομέα είναι η Κρουαζιέρα και κατ’ επέκταση ο τουρισμός.

Χαίρομαι ιδιαίτερα σήμερα από την παρουσία ικανών και προβεβλημένων στελεχών που εκπροσωπούν και τους δύο πυλώνες και σας ευχαριστώ θερμά εκ μέρους της Ενώσεώς μας όχι μόνο για την σημερινή παρουσία σας αλλά και για την γενικότερη στήριξη των θέσεών μας και προφορικά αλλά και γραπτά μέσω του Τύπου.

Επειδή βλέπω αρκετά ικανά στελέχη μαζί μας που εκπροσωπούν τα ΜΜΕ θα ήθελα να εκφράσω την βαθιά μας ικανοποίηση και τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους που με προθυμία προβάλετε τις απόψεις της Ενώσεώς μας στις τακτικές σας αναφορές.
Αυτό μας δίδει κουράγιο για συνέχιση του αγώνα μας τον οποίο στηρίζετε και με τα επιτυχημένα σας δελτία και αναφορές ενημερώνετε τους αναγνώστες σας και τους τηλεθεατές σας σωστά και έγκαιρα.

Ο αγαπητός μας Πρόεδρος αναφέρθηκε με κάθε λεπτομέρεια στα πεπραγμένα της Ενώσεώς μας. Εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο.
Θέλω όμως να τονίσω μερικά γεγονότα που έλαβαν χώρα κατά τα δύο τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα κατά την δεκαπεντάμηνη λειτουργία της Ενώσεώς μας με τη νέα της μορφή και να εκφράσω για άλλη μια φορά την ικανοποίηση και τις θερμές μας ευχαριστίες για όσους ήταν οι πρωτεργάτες για την επίλυση προβλημάτων που ταλαιπωρούσαν τον κλάδο τα τελευταία χρόνια.

– Προς τον πρώην Υπουργό κ. Γιάννη Διαμαντίδη για τις προσπάθειές του στην άρση του καμποτάζ έστω και με την ελλιπή μορφή του.
– Προς τον πρώην Υφυπουργό κ. Άδωνι Γεωργιάδη ο οποίος είχε το θάρρος να λύσει οριστικά και άνευ όρων το θέμα της άρσης του καμποτάζ. Επίσης για την επίλυση πολλών άλλων θεμάτων που είχαν σχέση με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρών κρουαζιεροπλοίων και ιδιαίτερα των ημεροπλοίων με Ελληνική σημαία.
– Προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, κ. Κωστή Μουσουρούλη, ο οποίος έδειξε άμεσο ενδιαφέρον για τον τομέα της Κρουαζιέρας αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και όπως γνωρίζομε δρομολογεί διατάξεις για την ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού Κρουαζιεροπλοίου με την ελπίδα της επιστροφής στο εθνικό μας νηολόγιο πλοίων αυτής της κατηγορίας.
– Προς τον Υπουργό Ανάπτυξης που μετά την πρόσφατη συνάντησή μας προωθεί προς επίλυση θέματα της αρμοδιότητός του που αφορούν τον τομέα της κρουαζιέρας. Το ίδιο ισχύει και για την Υπουργό Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη.
– Τέλος θα θέλαμε να αναφερθούμε στις θετικές δραστηριότητες της βουλευτού και πρώην Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Άντζελας Γκερέκου η οποία έχει προωθήσει προς τους αρμόδιους Υπουργούς με κατάθεση σχετικής ερώτησης στο Κοινοβούλιο το καθολικό αίτημα της Ένωσής μας και όλων των φορέων της κρουαζιέρας και του τουρισμού για την άμεση επίλυση του προβλήματος που δημιουργήθηκε για τις κρουαζιέρες Τούρκων κυρίως επιβατών στα Ελληνικά νησιά με την κατάργηση της διαδικασίας απλουστευμένου διαβατηριακού ελέγχου και την επαναφορά της θεώρησης βίζας Σένγκεν. Αν καταργηθεί η απλουστευμένη διαδικασία, η χώρα μας θα χάσει για το έτος 2013 περίπου 80000 Τούρκους τουρίστες και θα στερηθεί σίγουρα ένα σοβαρό εισόδημα.

Το νόημα και το συμπέρασμα από τη σημερινή φιλική μας εκδήλωση είναι ένα:
Όλοι μαζί θα συνεχίσομε τον αγώνα που ξεκινήσαμε ανεξάρτητα από τον τομέα που υπηρετεί ο καθένας μας με μοναδικό γνώμονα και στόχο την ενίσχυση της Κρουαζιέρας στη χώρα μας και την ανάδειξή μας σε πρώτο προορισμό τουριστών στη Μεσόγειο με όσα ευχάριστα επακόλουθα θα έχομε για την ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας.
Μην ξεχνάτε ότι όλοι δουλεύομε για τον ίδιο στόχο.

Η Ένωσή μας από την ημερομηνία της ιδρύσεώς της έχει σαν επιδίωξή της την προσφορά στην Κρουαζιέρα χωρίς να έχει ουδεμία αντιπαράθεση ή ανταγωνισμό με άλλες Ενώσεις ή οργανισμούς.