«Ποδαρικό» στις κρουαζιέρες με βάση ελληνικά λιμάνια κάνει από τις 28 και 29 Ιουνίου 2012 η Costa Cruises. Η εταιρεία άνοιξε τα πλάνα της για το φετινό καλοκαίρι, στο οποίο εντάσσει το Ηράκλειο και τη Ρόδο σαν homeport.

Πιο συγκεκριμένα το “Costa Atlantica” το οποίο διαθέτει 1.057 καμπίνες ξεκινάει εφταήμερες κρουαζιέρες από τις 28 και 29 Ιουνίου 2012 από τη Ρόδο και το Ηράκλειο αντίστοιχα, δίνοντας νέο ενδιαφέρον στην ελληνική κρουαζιέρα, καθώς και τη δυνατότητα να επιβιβαστούν έλληνες και διεθνείς ταξιδιώτες από τα δημοφιλή λιμάνια της Ρόδου και του Ηρακλείου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Costa, με τον τρόπο αυτό εφαρμόζει μια νέα στρατηγική, αφού θα φέρνει τους επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου με απευθείας πτήσεις από την Ιταλία στα δύο νησιά. Η πλειονότητα των τουριστών θα είναι Ιταλοί αλλά και από την υπόλοιπη Ευρώπη, όπως Γάλλοι και Βρετανοί.

Τον Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο το Costa Atlantica, συνδυάζοντας κλασικούς προορισμούς του Αιγαίου, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά και τη Σμύρνη. Παράλληλα θα αναδείξει και νέους προορισμούς όπως είναι η Σάμος και η Κως.

Το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο το Costa Atlantica πάλι με αφετηρία τη Ρόδο και την Κρήτη θα πραγματοποιήσει 7ήμερες κρουαζιέρες στους Αγίους Τόπους, την Κύπρο, την Τουρκία και τα ελληνικά νησιά. Η κίνηση αυτή θεωρείται πολύ σημαντική, αφού ένας μεγάλος αριθμός επιβατών θα παραμένουν για διακοπές στην Ελλάδα για άλλη μια εβδομάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, Γιάννης Μπράς, σημειώνει σχετικά ότι: “Όπως γνωρίζετε, από φέτος θα έχουμε την χαρά να υποδεχτούμε στο Ηράκλειο home porting κρουαζιεροπλοίων, αλλά αυτή τη φορά πρέπει όλοι μαζί να κτίσουμε πάνω στη θετική αυτή εξέλιξη και να της δώσουμε μια βιώσιμη προοπτική”, και τονίζει: “Η φύση της κρουαζιέρας είναι τέτοια που συνδυάζει την τεχνική πλευρά της υποδοχής πλοίων με την τουριστική ελκυστικότητα του προορισμού, οπότε δεν νοείται ανάπτυξη ενός λιμένα κρουαζιέρας χωρίς την παράλληλη ανάδειξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής του.

Όπως είναι φυσικό, από την αύξηση της κίνησης κρουαζιεροπλοίων θα επωφεληθεί πολύ το λιμάνι μας, αλλά το μεγαλύτερο μέρος από τα δυνητικά οικονομικά οφέλη θα διαχυθούν στην τοπική οικονομία. Στόχος του ΟΛΗ είναι να γίνει το λιμάνι μας ένα από τα σημαντικότερα περιφερειακά home port κρουαζιέρας, όχι μόνο της Ελλάδος, αλλά ολόκληρης της Ανατολικής Μεσογείου”.

Η φιλόδοξη αποστολή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα 300 εκατ. δολάρια υπολογίζεται ότι θα στοιχίσει η επιχείρηση για την ανέλκυση του ημιβυθισμένου “Costa Concordia”, “η πιο φιλόδοξη αποστολή στο είδος του”, όπως χαρακτηρίζεται.

“Αυτή είναι η μεγαλύτερη αποστολή ανέλκυσης στην ιστορία”, σημειώνει ο πρόεδρος της Titan Salvage κ. Richard Habib, εταιρεία που έχει αναλάβει από τη Costa Crociere το πράσινο φως για να ανελκύσει το πλοίο.

Η επιχείρηση αναμένεται να ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες και αναμένεται να διαρκέσει περίπου ένα χρόνο, ενώ ακόμα δεν έχει αποφασιστεί σε ποιο λιμάνι θα μεταφερθεί το πλοίο.

“Η τεχνική δεν αλλάζει, αλλά το μεγαλύτερο πλοίο που έχει μεταφερθεί μέχρι τώρα ήταν το 35.000 τόνων Alaska” σημείωσε ο κ. Guidotti Alvaro μέλος της ομάδας ναυαγιαίρεσης.

Η εταιρεία θα εγκαταστήσει μια πλατφόρμα 40 μέτρων κάτω από τη θάλασσα, από τη πλευρά που το πλοίο είναι βυθισμένο. Στη συνέχεια σχεδιάζουν να στήσουν δύο γερανούς από την άλλη πλευρά, ώστε να σηκώσουν το πλοίο σε όρθια θέση επάνω στην πλατφόρμα. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν γύρω από το πλοίο κουτιά ώστε να εξασφαλιστεί η πλεύση του, ενώ μεγάλα καλώδια που θα καταλήγουν στην ακτή θα κρατήσουν το πλοίο επάνω στην πλατφόρμα.

Πηγή: Ναυτεμπορική

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης