Η εταιρεία μας επενδύει σε νέα πλοία αλλά η δρομολόγησή τους «σκοντάφτει» στις αρμόδιες αρχές. Το μήνυμα αυτό έστειλε ο όμιλος της Attica ανακοινώνοντας ότι παρέλαβε χθες για λογαριασμό της Blue Star Ferries το νεότευκτο επιβατηγό-οχη­μα­ταγωγό Blue Star Patmos, το οποίο αποτελεί επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά.

Η εταιρεία έχει ζητήσει από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών να το δρομολογήσει από τις 5 Ιουλίου στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, αλλά το Συμβούλιο με πλειοψηφία αποφάσισε να μεταθέσει την εξέταση του αιτήματος μετά τις εκλογές, καθώς υπηρεσιακοί παράγοντες δεν θέλησαν να αναλάβουν την ευθύνη να αναμειχθούν σε μία κόντρα μεταξύ δύο ακτοπλοϊκών εταιρειών, της ΝΕΛ και της BSF, χωρίς πολιτική κάλυψη. Έτσι στη πραγματικότητα -αν και η δρομολόγηση του πλοίου θα ξανασυζητηθεί στις 22 Ιουνίου σε νέα συνεδρίαση του ΣΑΣ, στην ουσία θα είναι ο επόμενος υπουργός με αρμοδιότητα τη ναυτιλία ο οποίος θα λύσει το θέμα με απόφασή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλη αυτή η εμπλοκή κάνει παράγοντες της ακτοπλοϊκής αγοράς να διερωτώνται αν τελικά υπάρχει κίνδυνος να επιστρέψει άτυπα η ακτοπλοΐα στην εποχή των αδειών σκοπιμότητας με όλες τις γνωστές συνέπειες για την επιχειρηματικότητα.

Η ανακοίνωση
Ο όμιλος της Attica στην ανακοίνωσή του αναφέρει σχετικά ότι, σε μία δύσκολη στιγμή για τη χώρα μας η επένδυση αυτή που υπερβαίνει τα 70 εκατομμύρια ευρώ στοχεύει στη συνεχή προσπάθεια για προσφορά υψηλού επιπέδου μεταφορικών υπηρεσιών με καινούρια και γρήγορα πλοία και συμβάλλει στη ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους, με την προϋπόθεση να εγκριθεί η δρομολόγησή του από τις αρμόδιες Αρχές.

Το Βlue Star Patmos που ύψωσε χθες την ελληνική σημαία στα ναυπηγεία της Daewoo στη Νότια Κορέα, είναι αδελφό πλοίο του Blue Star Delos που παρέλαβε η εταιρεία το 2011. Εχει μήκος 145,50 μέτρων, αναπτύσσει ταχύτητα 26 κόμβων και μεταφέρει 2.000 επιβάτες, 427 ΙΧ αυτοκίνητα ή 60 φορτηγά και 145 ΙΧ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο ΣΑΣ στις 22 Ιουνίου θα επανεξεταστούν συνολικά 17 αιτήματα τα οποία είχαν αναβληθεί στο προηγούμενο συμβούλιο, μεταξύ των οποίων και η δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος από τη Ραφήνα στις γραμμές Σάμου – Ικαρίας, όπου επίσης έχει προβάλει ενστάσεις η ΝΕΛ.

Ημερησία

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης