Η λεγόμενη «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας είναι ο τουρισμός κι αυτό δεν είναι κάτι που το ακούμε για πρώτη φορά. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, ο τουρισμός αποτελεί την «ατμομηχανή» που προσπαθεί να δώσει και πάλι ώθηση στην ελληνική οικονομία. Ο τουρισμός ωστόσο ως έννοια έχει συνδυαστεί με τις καλοκαιρινές και μόνο διακοπές, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει. Το στοίχημα να αναδειχθεί η μη εποχικότητά του, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, δείχνει τα τελευταία χρόνια να κερδίζεται.

Η ανάπτυξη του λεγόμενου «θεματικού τουρισμού», ο οποίος δεν έχει εποχικότητα, είναι ένας από τους λόγους της εξέλιξης αυτής. Με την έννοια «θεματικός τουρισμός» εννοούμε τον τουρισμό που καλύπτει συγκεκριμένη ανάγκη των τουριστών. Θεματικός τουρισμός είναι μεταξύ άλλων ο αθλητικός, ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός, ο αγροτουρισμός, ο συνεδριακός, ο εκπαιδευτικός και τα τελευταία χρόνια, ο ιατρικός.

Τι είναι ο ιατρικός τουρισμός

Ο ιατρικός τουρισμός αφορά στην παροχή ιατρικής φροντίδας σε πολίτες που έρχονται από άλλες χώρες και ως διαδικασία υποστηρίζεται από τις δομές της τουριστικής βιομηχανίας της εκάστοτε χώρας. Ουσιαστικά ο επισκέπτης αναζητά μια πιο ποιοτική και αξιόπιστη ιατρική φροντίδα για το πρόβλημά του, εκτός της χώρας του, η οποία να είναι οικονομικά ανταγωνιστική, αλλά παράλληλα να μπορεί να συνδυαστεί με αναψυχή.

Σύμφωνα με στοιχεία ερευνών, ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς του ιατρικού τουρισμού ξεπερνά τα 20 δισ. δολάρια και παρουσιάζει ρυθμό αύξησης 15-25% ετησίως. Οι ίδιες έρευνες δείχνουν ότι υπάρχουν σήμερα περίπου 14 εκατ. πολίτες σε όλο τον κόσμο, που ξοδεύουν κάθε χρόνο κατά μέσο όρο 3.800 – 6.000 δολάρια ανά ιατρική επίσκεψη. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται οι δαπάνες ιατρικών υπηρεσιών, οι μετακινήσεις, η διαμονή, η διατροφή κ.α.

Ελλάδα: Αναδυόμενος προορισμός ιατρικού τουρισμού

Μια από τις χώρες που τα τελευταία χρόνια επενδύουν στον ιατρικό τουρισμό είναι και η Ελλάδα. Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας μας στο κομμάτι του ιατρικού τουρισμού δεν είναι μόνο το μεσογειακό της κλίμα, οι υπέροχοι προορισμοί της, οι υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές υποδομές της, οι αξιόπιστες ιατρικές και υγειονομικές υπηρεσίες της, αλλά και οι ανταγωνιστικές τιμές της στο κόστος δαπανών υγειονομικής περίθαλψης, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για 60-90% χαμηλότερες από τις αντίστοιχες σε ευρωπαϊκές χώρες, στις ΗΠΑ και στον Καναδά.

Νέα τάση ο ιατρικός τουρισμός για μεταμόσχευση μαλλιών

Μία από τις νέες τάσεις στον ιατρικό τουρισμό είναι και οι επισκέψεις ξένων πολιτών στην Ελλάδα για μεταμοσχεύσεις μαλλιών. Ο λόγος δεν είναι μόνο το υψηλό κόστος της μεταμόσχευσης μαλλιών στις άλλες χώρες, αλλά και η υψηλή τεχνογνωσία που υπάρχει στη χώρα μας από κορυφαίες κλινικές μαλλιών, όπως είναι η Bergmann Kord, η οποία έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 67.000 μεταμοσχεύσεις μαλλιών στην Ελλάδα από το 1979 που ξεκίνησε τη λειτουργία της, όντας και η πρώτη κλινική μαλλιών που έκανε μεταμόσχευση μαλλιών στην χώρα μας.

Ιατρικός Τουρισμός και Bergmann Kord

H αγορά του τουρισμού υγείας παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον για την Bergmann Kord, με τον κύριο όγκο των πελατών της να προέρχεται από τις ευρωπαϊκές –κυρίως- χώρες. H πρωτοπόρος κλινική μαλλιών έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποδοχής πελατών της από το εξωτερικό, οι οποίοι στο πλαίσιο των υπηρεσιών μεταμόσχευσης μαλλιών που λαμβάνουν από την Bergmann Kord, έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις ομορφιές της χώρας μας, απολαμβάνοντας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες τουρισμού, υπό την επιμέλεια της εταιρείας.

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Bergmann Kord

Σύμφωνα με τον Βαρδή Κορδερά, Γενικό Διευθυντή της Bergmann Kord, στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Κλινικής Μαλλιών για τις υπηρεσίες ιατρικού τουρισμού είναι ο άμεσος χρόνος απόκρισης στα ζητούμενα του πελάτη, η δημιουργία φιλικού, χρηστικού και αναλυτικού website για τις υπηρεσίες της εταιρείας στη γλώσσα του τελευταίου, καθώς και η άμεση και ξεκάθαρη επικοινωνία μαζί του. «Το κύρος της εταιρείας, η αξιοπιστία, η ουσιαστική κατανόηση των αναγκών του, η ειλικρίνεια της επικοινωνίας μας και η συναισθηματική προσέγγιση αυτού αποτελούν διαχρονικά στοιχεία που ξεχωρίζουν την Bergmann Kord και στο χώρο του ιατρικού τουρισμού».

«Το όραμα μας η Ελλάδα να γίνει κέντρο ολοκληρωμένων, ποιοτικών και αξιόπιστων υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού»

Σε πρόσφατη ομιλία του, ο Βαρδής Κορδεράς εστίασε στην ταχύτητα και στην ακρίβεια της εξυπηρέτησης, στις διαδικασίες με τις οποίες η εταιρεία χτίζει σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με τον ασθενή, αλλά και στη συνέπεια στα όσα η Bergmann Kord υπόσχεται. Και κατέληξε: «Ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το added value των υπηρεσιών της κλινικής μαλλιών Bergmann Kord αλλά παράλληλα να εργαστούμε ώστε να γίνει η Ελλάδα ένα κέντρο υψηλού επιπέδου παροχής και άλλων ιατρικών υπηρεσιών, εκτός της μεταμόσχευσης μαλλιών, με έμφαση στον ευρωπαίο ασθενή».

Περισσότερα για την Bergmann Kord και τον ρόλο της στον ιατρικό τουρισμό εδώ: https://www.kordhairclinics.gr/medical-tourism/