Σε χρονιά ορόσημο εξελίσσεται το 2023 για την Red Bull, η οποία με όχημα την RB19 φαίνεται ότι επιδεικνύει τη… σκόνη της στους αντιπάλους της. 

Στο GP του Μαϊάμι ο  Max Verstappen οδήγησε την Red Bull στην πέμπτη νίκη της σεζόν, ερχόμενος από την ένατη θέση στο grid. Η Oracle Red Bull Racing κατάφερε να καταλάβει την πρώτη και τη δεύτερη θέση τέσσερις φορές στους πέντε πρώτους γύρους. Είναι η μοναδική ομάδα που ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου την τρέχουσα σεζόν, με τη νίκη του Verstappen στο Μαϊάμι να είναι η τρίτη του έτους, ενώ ο συναγωνιστής του Sergio Perez έχει κερδίσει δύο GP συν τη νίκη στο Sprint στο Μπακού.
Η απόσταση μεταξύ RB19 και του πλησιέστερου ανταγωνιστή του ήταν τεράστια σε όλους τους αγώνες της σεζόν: 38 δευτερόλεπτα στο Μπαχρέιν, 20 δευτερόλεπτα στη Σαουδική Αραβία, 21 δευτερόλεπτα στο GP του Αζερμπαϊτζάν (συν τέσσερα δευτερόλεπτα σε 12 γύρους αγώνων στο Sprint) και 26 δευτερόλεπτα στο Μαϊάμι. 
Κατά μέσο όρο, η RB19 ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ανά γύρο την ημέρα του αγώνα. Έχει δώσει στην Oracle Red Bull Racing το καλύτερο ξεκίνημά της σε μια σεζόν και αποδεικνύεται ακόμη πιο κυρίαρχη από την περσινή RB18 που κέρδισε 17 από τους 22 αγώνες.
Ο επικεφαλής της της ομάδας, Christian Horner  αποδίδει την κυριαρχία της Oracle Red Bull Racing σε συλλογική προσπάθεια όπως περιγράφει σε δηλώσεις του στο Sky Sports F1: «Δεν υπάρχει ένα πράγμα, είναι το αποκορύφωμα όλων όσων συνεργάζονται αρμονικά και ενωμένα». 


Γιατί ξεχωρίζει το RB19 από τα προηγούμενα οχήματα της RB;

Αν και η ιδέα είναι γνωστή, καθώς αποτελεί εξέλιξη της περσινής Red Bull RB18, υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός αλλαγών στις λεπτομέρειες, που φαίνεται ότι έκαναν τη διαφορά ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την απόδοση του μονοθέσιου. 
Κατά τη διάρκεια των περσινών δοκιμών, η Oracle Red Bull Racing προσέλκυσε τα βλέμματα εισάγοντας μια ριζοσπαστική αναβάθμιση στο sidepod την τελευταία ημέρα της προετοιμασίας. Φέτος, είναι και πάλι τα sidepods που τραβούν την προσοχή όχι λόγω κάποιας σημαντικής αναμόρφωσης, αλλά επειδή θέτουν νέα δεδομένα με το πόσο… ακραία μπορούν να γίνουν. Διαθέτουν ένα έντονο undercut, τόσο που ο σχεδιασμός έχει επεκταθεί σε περιοχή δύο επιπέδων.
Η ορολογία έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά στην εντυπωσιακή Ferrari F92A του 1992, η οποία διέθετε ένα μακρύ, ίσιο κανάλι κάτω από τα sidepods. Ήδη το περσινό μονοθέσιο της Red Bull Racing σχεδιάστηκε προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά το ακόμη πιο έντονο undercut φέτος είναι αυτό που δημιουργεί το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το μεγαλύτερο undercut αυξάνει τη ροή αέρα (τη συνολική ικανότητα ροής αέρα) που κατεβαίνει από τις πλευρές του αμαξώματος προς το κενό μεταξύ των πίσω τροχών.
Ενώ με την πρώτη ματιά τα sidepods είναι παρόμοια με αυτά του περσινού μονοθέσιου, η φινέτσα και η «επιθετικότητα» στο νέο είναι χαρακτηριστικά της προσέγγισης που έχει υιοθετήσει η Oracle Red Bull Racing σε ολόκληρο το μονοθέσιο. Έτσι, ενώ πολλές άλλες ομάδες έχουν περάσει τον χειμώνα προσπαθώντας να δημιουργήσουν τις δικές τους εκδόσεις αυτών των sidepods, η Oracle Red Bull Racing κατάφερε να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο τον σχεδιασμό των υφιστάμενων.
Κατά τη διάρκεια της περσινής (2022) σεζόν F1, ο προκάτοχος της RB19 – η RB18 που κέρδισε το πρωτάθλημα – είχε να επιδείξει αρκετά ξεχωριστά χαρακτηριστικά τα οποία διατήρησε και τελειοποίησε στην RB19 η οποία διαθέτει και νεά, διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά. Παρ ‘όλα αυτά, τα βασικά πλεονεκτήματα και των δύο αυτοκινήτων παραμένουν ως επί το πλείστον τα ίδια:
Εξαιρετικές δυνατότητες τελικής ταχύτητας, ειδικά με ανοιχτό πτερύγιο DRS
Εξαιρετικό αεροδυναμικό φορτίο – κάθετη δύναμη
Σταθερότητα στροφής πλαισίου που αψηφά τη φυσική, μια λεγόμενη σταθερή αεροδυναμική πλατφόρμα
Μεγάλη διάρκεια ζωής ελαστικών στον αγώνα
Εξαιρετική αξιοπιστία

Πώς θα σου φαινόταν να δεις από κοντά την RB7;

Στις 23 Σεπτεμβρίου θα έχεις τη μοναδική ευκαιρία να πάρεις μια γεύση και να εντυπωσιαστείς από την εμβληματική RB7. Πως; Με το Red Bull Showrun by ALUMIL – ένα «επικό» showrun όπου ο πρώην οδηγός της Formula 1 Patrick Friesacher θα τρέξει στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης με το μονοθέσιο του Sebastian Vettel, που κέρδισε το πρωτάθλημα το 2011.
Γρήγορες ευθείες, στροφές, «ντόνατς» και burnouts θα μεταμορφώσουν τον «εμβληματικό πεζόδρομο» της πόλης στο απόλυτο κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Λίγα λόγια για την RB7:

Βασιζόμενοι στην επιτυχία του περσινού μονοθέσιου που κατέκτησε το πρωτάθλημα, η αποστολή των μηχανικών της Red Bull Technologies ήταν να παντρέψουν τον κορυφαίο σχεδιασμό της RB6 του 2010 με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς. «Αυτό που κάναμε είναι να πάρουμε τη φιλοσοφία της συνεχούς εξέλιξης. Έχουμε εξελίξει την RB6, η οποία ήταν η ίδια μια εξέλιξη της RB5 του 2009, και αυτή είναι, αν θέλετε, η τρίτη γενιά μιας επιτυχημένης γενεαλογίας», εξηγεί ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Redbull Adrian Newey. Αλλά η RB7 «υπέφερε» καθώς οι τεχνικές ομάδες είχαν επικεντρωθεί στην RB6 για μεγαλύτερο διάστημα από το προβλεπόμενο. Η πολύ δύσκολη πορεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2010 οδήγησε σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που είχε να κάνει με τον πρώτο τίτλο των ομάδων. Η RB7 στις προδιαγραφές λανσαρίσματος είναι, όπως ισχυρίζεται ο Newey, μια σαφής εξέλιξη της RB6, με την προσθήκη ελαστικών Pirelli, KERS και ρυθμιζόμενης πίσω πτέρυγας. Παρά τις προδιαγραφές λανσαρίσματος, που υποτιμήθηκαν αρχικώς, η RB7 έχει να παρουσιάσει σημαντικές αναβαθμίσεις που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μια εξαιρετικά περίπλοκη λύση εξάτμισης. Αλλά ήδη ο πήχης έχει ήδη τεθεί ψηλά με το νέο αυτοκίνητο να αποδεικνύεται ταχύτερο όπως διαπιστώθηκε μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας δοκιμών.
Δεν πρέπει να το χάσεις! Stay tuned γιατί όσο περνάει ο καιρός θα σου έχουμε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες!
Το Red Bull Showrun έχει exclusive partner την ALUMIL και media partner τον ANT1 και τον ΑΝΤ1+.