Ένα από τα βασικότερα μέρη του εξοπλισμού οποιουδήποτε αναβάτη και λάτρη το extreme sports είναι το κράνος. Ανεξαιρέτως επιπέδου το κράνος είναι αυτο που προστατεύει το πιό ευαίσθητο σημείο του σώματος μας κατά τις πτώσεις.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές/σχεδιαστές είναι η troy lee designs ,η οποία κατα το παρελθόν έχει παρουσιάσει τα πιο διαχρονικά κράνη με design αντέγραψαν πολλές εταιρίες (βλ. ΤΗΕ industries).

H μεγαλύτερη επιτυχία της εν λόγο εταιρίας είναι φυσικα το D2 το οποίο βρίσκετε σε παραγωγή απο το 1999 και έχει φορεθεί από τους περισσότερους παγκόσμιους πρωταθλητές ,ενώ αποτελεί το μεγαλύτερο φετίχ στην ιστορία της ποδηλατικής βιομηχανίας.

Βέβαια είναι φυσικό με την άνοδο του επιπέδου του downhill, όπου αναβάτες και ποδήλατα αγγίζουν τα όρια και πολλές φορές τα ξεπερνάνε, να επέλθει και η εξέλιξη και η αναβάθμιση του D2.
Διάδοχος λοιπόν είναι το D3 το οποίο έχει δανειστεί μεγάλο μέρος της τεχνολογίας του απο τα κράνη motocross.Αυτό γίνετε αντιληπτό απο την πρώτη κιόλας ματιά καθώς η διαφορά μεγέθους απο το D2 είναι εμφανής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός απο το μέγεθος οι διαφορές με το ”παλιό” D2 είναι πολλές. Περισσότερα ανοίγματα vents για μεγαλύτερη εισροή αέρα και νέο σχήμα δοκιμασμένο σε αεροδυναμική σήραγγα.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι η νέα σχεδίαση στα μαξιλαράκια στο εσωτερικό του κράνους με ειδικά ανοίγματα στο ύψος του αυτιού για ακουστικά και ενδοσυνεννόηση μεταξύ αναβάτη και ομάδας!
Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο η άνεση δεν είναι συγκρίσιμη με οτιδήποτε έχουμε φορέσει μέχρι τώρα ενώ το σχήμα του κράνους βοηθά στην χρήση leatt brace.

Το πακέτο συμπληρώνουν οι βίδες τιτανίου για μικρότερο βάρος και 4 διαφορετικά design και χρώματα για να επιλέξετε.

Δυστυχώς η τιμή του είναι απαγορευτική (γύρω στα 500 ευρώ) για τα περισσότερα πορτοφόλια όμως ελπίζουμε οτι θα ρίξουν γρήγορα την τιμή ώστε να γίνει προσιτό για όλους ,ενώ είναι πολύ δύσκολο να το βρεις ακόμα και στα μεγαλύτερα on line shops.

Παρόλα αυτά το D3 έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να γίνει το επόμενο must στις πίστες ανά τον κόσμο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης