Κατά τη διάρκεια της ανακριτικής διαδικασίας ενώπιον του Κογκρέσου, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, CEO του Facebook, δέχθηκε μια ερώτηση, που ανακυκλώνεται εδώ και αρκετούς μήνες, από τον γερουσιαστή Γκάρι Πίτερς.

H ερώτηση αφορά μια ανησυχία των χρηστών: αν το Facebook “ακούει” τις συζητήσεις σας μέσω των μικροφώνων των συσκευών σας, ώστε να σας παρουσιάσει στη συνέχεια στοχευμένες διαφημίσεις βάσει όσων έχει “ακούσει”. Πρόκειται για μια θεωρία που κρατιέται ζωντανή εδώ και καιρό, όμως ο Ζούκερμπεργκ αρνήθηκε κατηγορηματικά κάτι τέτοιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Πίτερς ζήτησε από τον Ζούκερμπεργκ να απαντήσει με ένα “ναι” ή ένα “όχι” στην ερώτηση εάν το Facebook χρησιμοποιεί τον ήχο που λαμβάνει από τις συσκευές των χρηστών για να συμπληρώσει δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς και ο Ζούκερμπεργκ απάντησε όχι. Εξήγησε ότι πολλές φορές οι χρήστες μπορεί να ανεβάσουν βίντεο με ήχο στην υπηρεσία και έτσι χρησιμοποιείται και το μικρόφωνο, ηχογραφώντας τον ήχο κατά τη διάρκεια μαγνητοσκόπησης του βίντεο. Αλλά η χρήση του μικροφώνου σταματά εκεί.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης