To YouTube παρουσίασε πέρυσι ένα νέο χαρακτηριστικό, που ονομάζεται “Reel” και αποτελεί στην ουσία την εκδοχή της υπηρεσίας για τα Stories (όπως παρουσιάστηκαν στο Snapchat, Instagram, κλπ.). Η Google επεκτείνει το “Reel” σε περισσότερους χρήστες και πλέον τα ονομάζει “Stories” κι εκείνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το YouTube πλέον θα επιτρέπει σε όλους τους χρήστες που έχουν κανάλια με πάνω από 10.000 συνδρομητές να αναρτήσουν προσωρινά videos. Το σημείο στο οποίο θα διαφέρουν από τα αντίστοιχα Stories άλλων υπηρεσιών είναι η διάρκεια αυτών των προσωρινών videos, που θα είναι 7 ημέρες και όχι μόνο 1.

Τα Stories ενός καναλιού θα μπορούν να τα παρακολουθήσουν όλοι, είτε είναι συνδρομητές, είτε όχι και θα εμφανίζονται στην μπάρα στο πλάι που θα αναγράφει “Επόμενο”, σύμφωνα με το YouTube.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περιορισμένο (ως τώρα) κοινό υποδέχθηκε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό με ανάμεικτες απόψεις. Πλέον, η διαθεσιμότητά του θα είναι ευρύτερη, οπότε θα δούμε και ποικιλομορφία στη χρήση τους, αλλά και αν τελικά έρχεται… για να μείνει.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης