Τα κάθετα videos ποτέ δεν ήταν “σωστά” θεωρητικά, όμως οι χρήστες που τραβούν έτσι τις λήψεις με το κινητό τους συνεχίζουν να το κάνουν και απ’ ό,τι φαίνεται θα συνεχίσουν. Το YouTube ποτέ δεν είχε ενστερνιστεί αυτή τη φιλοσοφία, όπως για παράδειγμα έχει κάνει το Instagram, όμως απ’ ό,τι φαίνεται αυτό θα αλλάξει.

Το YouTube πειραματίζεται γενικά με τον τύπο των διαφημίσεων που προβάλλει, προσπαθώντας να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους χρήστες του. Μια από τις δοκιμές που θα κάνει είναι και οι διαφημίσεις σε κάθετη διάταξη.

Το YouTube πλέον έχει κάνει εφικτή τη θέαση κάθετα (στο κινητό σας σε όρθια θέση δηλαδή) χωρίς την εμφάνιση μαύρης μπάρας, ενώ έκανε διαθέσιμο το χαρακτηριστικό και για τους χρήστες της web εφαρμογής νωρίτερα φέτος. Πλέον θα επιτρέπει στους διαφημιστές τις κάθετες διαφημίσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει ότι όταν ο player του YouTube αναγνωρίσει ένα κάθετο video που προβάλλεται σε κινητό, τότε θα προβάλλει και την διαφήμιση με αντίστοιχο τρόπο. Οι διαφημίσεις αυτές θα πιάνουν έως και το 75% της οθόνης, ενώ αν ο χρήστης πατήσει πάνω τους, θα πιάνουν όλη την οθόνη.

Το YouTube αναφέρει ότι οι διαφημιστές ζητούσαν αυτήν τη λειτουργία εδώ και αρκετό καιρό.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης