Το YouTube παρουσίασε μια σειρά αλλαγών που συμμορφώνει την πλατφόρμα με τον νόμο για την προστασία της ιδιωτικότητας των παιδιών στο διαδίκτυο (COPPA).
 

Όταν προβάλλεται στην πλατφόρμα περιεχόμενο που προορίζεται για παιδιά, το YouTube πλέον απενεργοποιεί μια σειρά λειτουργιών, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες χρήστες. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ότι απενεργοποιούνται πλέον οι εξατομικευμένες διαφημίσειςς και σχόλια για το περιεχόμενο που προορίζεται για παιδιά.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, υπάρχουν κι άλλες αλλαγές για το εν λόγω περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το κουδούνι των ειδοποίησεων, η αποθήκευση σε λίστα ή η αποθήκευση για μετέπειτα παρακολούθηση θα εξαφανιστούν επίσης από τα συγκεκριμένα βίντεο. Οι κάρτες στις τελικές οθόνες βίντεο, τα υδατογραφήματα καναλιών και οι συνδρομές των καναλιών επίσης απενεργοποιούνται, ενώ οι δημιουργοί δεν θα μπορούν επίσης να λαμβάνουν δωρεές μέσω αυτών των βίντεο.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές έρχονται από το πρόστιμο που πλήρωσε το YouTube ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων τον Σεπτέμβριο για παραβίαση της COPPA. Η COPPA απαιτεί από τις ιστοσελίδες και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών να ακολουθούν ορισμένα πρότυπα και απαιτήσεις για την παροχή περιεχομένου. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC), μαζί με την Εισαγγελέα της Νέας Υόρκης, Letitia James, κατηγόρησε το YouTube ότι κρατά ιστορικό από τις θεάσεις των παιδιών και προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις σε αυτά, χρησιμοποιώντας αυτό το ιστορικό.

Αφού πλήρωσε το πρόστιμο, το YouTube δήλωσε ότι θα φέρει μια σειρά αλλαγών εντός τεσσάρων μηνών, κατά την οποία “τα δεδομένα που λαμβάνουν από αυτά τα βίντεο θα έχουν ίδια αντιμετώπιση, ανεξαρτήτως ηλικίας του θεατή”.
 

Αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν αρνητικά σαφώς τους δημιουργούς περιεχομένου που βασίζονται σε έσοδα από διαφημίσεις και δωρεές μέσω της πλατφόρμας YouTube και συγκεκριμένα όσους απευθύνονται στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό.
 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης