To YouTube τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σταδιακά, αλλά σε πολύ σημαντικό βαθμό. Όλες οι προσπάθειες της Google φαίνεται να εστιάζουν σε έναν στόχο: να κάνουν το YouTube mainstream content provider, όπως η τηλεόραση και να επωφεληθούν από τις διαφημίσεις.
Πολλές ανησυχίες έχουν εκφραστεί για τις νέες πολιτικές που ακολουθεί το YouTube. H μόδα πλέον προστάζει βίντεο μεγαλύτερων media outlets με μεγαλύτερη διάρκεια. Η μεγαλύτερη διάρκεια επιτρέπει περισσότερες μορφές διαφήμισης και γενικότερα περισσότερο χώρο για διαφημίσεις.
Οι χρήστες κινητών απ’ ότι φαίνεται δέχονται το μεγαλύτερο πλήγμα, με διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν, οι οποίες όπως είναι λογικό είναι οι πιο ενοχλητικές. Ιδιαίτερα της κατηγορίας των 30 δευτερολέπτων. Απ’ ότι φαίνεται επιτέλους η Google αποφάσισε να διώξει το ενοχλητικό αυτό υποχρεωτικό κομμάτι.
Φυσικά πρόκειται για μια δραστική αλλαγή επάνω στη διαχείριση περιεχομένου, ενώ η διαχείριση των διαφημίσεων σε τέτοια κλίμακα απαιτεί χρόνο. Συγκεκριμένα, οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2018.
Η Google έχει πρόθεση να ασχοληθεί με τη μορφή των unskippable διαφημίσεων των 6 δευτερολέπτων, το οποίο επιτρέπει ευελιξία τόσο για τους διαφημιστές, όσο και για τους χρήστες.