Με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, Φακοί επαυξημένης πραγματικότητας, αυτοκόλλητα με τοπικό χαρακτήρα και ένα chatbot που μιλάει πολλές γλώσσες θα βοηθήσουν τους χρήστες να εκφράσουν τα συναισθήματά τους όπως ποτέ πριν.
Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην ιδιωτική και ασφαλή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, παρουσιάζει την καμπάνια Αγάπη με Αυτοπεποίθηση, προσφέροντας νέες λειτουργίες στους χρήστες της που βρίσκονται ή θέλουν να βρεθούν σε σχέση. Αυτές περιλαμβάνουν διασκεδαστικούς Φακούς για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, συλλογές αυτοκόλλητων στα ελληνικά, ιδανικές για ζευγάρια, και ένα chatbot που βοηθά το χρήστη να μάθει πώς να λέει «σ’ αγαπώ» σε πάνω από 30 γλώσσες.
Μια σειρά από Φακούς επαυξημένης πραγματικότητας για του Αγίου Βαλεντίνου, που θα περιλαμβάνουν γυαλιά σε σχήμα καρδιάς, μια στολή του θεού Έρωτα, πλαίσια θαλάμου φωτογράφισης και πολλά ακόμη θα είναι διαθέσιμη για όλο το Φεβρουάριο.
Ανάμεσά τους, κι ένας Φακός – προϊόν της συνεργασίας Viber και Love Radio, αποκλειστικός για την ελληνική αγορά που επιτρέπει στους χρήστες να διαλέξουν τυχαία ένα ερωτικό τραγούδι που τους εκφράζει και να το μοιραστούν στις συνομιλίες τους!
Το Viber επίσης συνεργάζεται με το Worddio, μια εφαρμογή εκμάθησης λεξιλογίου με πάνω από 270.000 λέξεις σε πάνω από 30 γλώσσες και 2,3 εκατομμύρια χρήστες. Το chatbot προσφέρει ένα διασκεδαστικό και εύκολο τρόπο στους χρήστες του Viber για να μάθουν να λένε «σ’ αγαπώ» σε μια ξένη γλώσσα.
Ένα αυτοκόλλητο λέει χίλιες λέξεις κάτι που αποδεικνύεται εύκολα με την καινούργια συλλογή από αυτοκόλλητα στα ελληνικά με θέμα την αγάπη που μπορεί κανείς να βρει στο Viber για να προσθέσουν χρώμα πάνω από τις λέξεις τους.
«Η Rakuten Viber είναι αφοσιωμένη στο να βοηθά ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο να επικοινωνούν με αυτοπεποίθηση και να χτίζουν σχέσης αγάπης που κρατούν καιρό, όπου κι αν βρίσκονται. Η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου μιλά για την επικοινωνία του ενός με τον άλλον και για το πώς να δείχνεις ότι νοιάζεται -και καμιά φορά αυτό πρέπει να γίνει μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων», λέει η Noya Pollack, Sr. Director of Marketing της Rakuten Viber. «Μετά από δύο ταραγμένα χρόνια λόγω της πανδημίας, με πολλές οικογένειες και ζευγάρια να μη μπορούν να συναντηθούν από κοντά, θα θέλαμε όλοι οι χρήστες του Viber να μπορούν να μοιραστούν την αγάπη τους με όσο πιο προσωπικό τρόπο γίνεται».