Πώς επηρεάζει την ψυχολογία σου η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου; Ανυπομονείς να γιορτάσεις ή θα αναγκαστείς να υπομείνεις αυτή τη μέρα, όπως μια επίσκεψη στον οδοντίατρο; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα έκανε o Cupid, το bot του έρωτα, στους χρήστες του Viber, μίας από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Cupid λανσαρίστηκε προς τιμήν της ημέρας των ερωτευμένων και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη βουλγαρική εταιρεία λογισμικού “Connecto”. Πέρα από τη χιουμοριστική διάθεση του εγχειρήματος, το πρώτο Love Bot έθεσε τις βάσεις για τη δημιουργία μιας πλούσιας σε περιεχόμενο αμφίδρομης, αυτοματοποιημένης επικοινωνίας της εφαρμογής με τους αφοσιωμένους χρήστες της.

Το bot ενσωματώθηκε στους επίσημους εθνικούς δημόσιους λογαριασμούς του Viber. Στη χώρα μας, οι χρήστες μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τον ψηφιακό θεό του Έρωτα ακολουθώντας το Viber Ελλάδα Official Account (www.viber.com/greekvibes), το δημόσιο κανάλι επικοινωνίας, μέσω του οποίου το Viber μοιράζεται τα νέα της εφαρμογής (και όχι μόνο) με τους Έλληνες χρήστες του. Μετά το τέλος της “ερωτικής ανάκρισης” ο Cupid ενημέρωνε τον χρήστη για τον ερωτικό του τύπο και έδινε συμβουλές για την ημέρα των ερωτευμένων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μοναχικοί Βαλεντίνοι οι Έλληνες!

Συνολικά, πάνω από 58.000 χρήστες του Viber στην Ελλάδα απάντησαν στο κουίζ του Έρωτα και σύμφωνα με το σύνολο των απαντήσεων οι Έλληνες, αντίθετα με τη φήμη τους ως φλογεροί εραστές, φαίνεται πώς είναι … Μοναχικοί Βαλεντίνοι (περίπου το 33% του συνολικού αριθμού)! “Βασιλιάδες του Καναπέ” και “Αθεράπευτα ρομαντικοί” αναδείχτηκαν πολύ λιγότεροι (σχεδόν 17% η κάθε κατηγορία), ενώ οι “Drama Queens” και οι “Μονόκεροι του Παραμυθιού” ήταν οι ερωτικές κατηγορίες με τα χαμηλότερα ποσοστά. Οι κυρίες πάντως έδειξαν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον να ανακαλύψουν τον ερωτικό τους τύπο με τη συμμετοχή τους να ξεπερνά το 60%, έναντι του ισχυρού φύλου που εκπροσωπήθηκε από το 40% των χρηστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης