Το Facebook βρήκε τρόπο για να προβάλλει διαφημίσεις, ακόμη και όταν κάποιος έχει ενεργό ad blocker που τις «κόβει» και θα ξεκινήσει να εφαρμόζει τη νέα τακτική σύντομα. διαφημίσεων και προτίθεται να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε. Σε σημερινή ανακοίνωση, αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις δεν είναι τόσο ενοχλητικές και είναι ζωτικής σημασίας για την ύπαρξή του. Γι’ αυτό το λόγο θα ξεκινήσει να “επιβάλλει” τις διαφημίσεις ακόμα και σε όσους ως τώρα τις απέφευγαν.

Δεν αποτελεί παράλογη οπτική, καθώς το Facebook διατίθεται δωρεάν και χρηματοδοτείται από διαφημίσεις, αλλά ενδέχεται η νέα τακτική να ενοχλήσει αρκετούς χρήστες. Για να αντισταθμίσει αυτό το αποτέλεσμα, θα δώσουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αποκλείσουν διαφημίσεις από συγκεκριμένες επιχειρήσεις, όπως και διαφημίσεις που αφορούν σε διάφορα συμφέροντα, όπως “ταξίδια”, “γάτες”, κλπ. Ελπίζουν ότι επιτρέποντας στους χρήστες να αφαιρέσουν ανεπιθύμητες διαφημίσεις, θα δεχτούν να λαμβάνουν τις πιο εξειδικευμένες και αυτές που τους αφορούν, έτσι ώστε να μην είναι ενοχλητικό το περιεχόμενο, που θα εμφανίζεται.

Ο τρόπος που θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο είναι ο εξής: Οι διαφημίσεις στον κώδικα ενός site ξεχωρίζουν, καθώς ταυτοποιούνται ως “διαφημίσεις”. Τα περισσότερα sites δεν μπορούν να το αλλάξουν αυτό, καθώς οι διαφημιστές το χρειάζονται για τη συλλογή στοιχείων, για να μπορούν να δουν ακριβώς τις επιδόσεις τους. Το Facebook όμως, λόγω του μεγέθους του, αποτελεί εξαίρεση στην παραπάνω περίπτωση και έτσι οι διαφημιστές δεν έχουν λόγο στις όποιες αλλαγές επιλέξουν να κάνουν. Έτσι, οι διαφημίσεις εντός του Facebook πλέον δε θα φαίνονται ως “διαφημίσεις”, αλλά ως κοινό περιεχόμενο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στους χρήστες θα εμφανίζεται και πάλι ως “sponsored”. Δεν αποκλείεται στο μέλλον, τα ad blockers να βρουν τρόπο να προσπεράσουν αυτήν την τακτική, αλλά θα είναι αρκετά δύσκολο.