Περισσότερο από το 19% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ad blocker, ενώ τρεις στους δέκα χρήστες εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του ρυθμού αύξησης
Ο ρυθμός αυτός αύξησης φαίνεται να οδηγείται από την εκνευριστική εμπειρία χρήσης του διαδικτύου ως αποτέλεσμα του άναρχου τρόπου εμφάνισης διαφημίσεων, μέσα / έξω και γύρω από το περιεχόμενο, το οποίο προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση ο χρήστης.
Ωστόσο, μία έξυπνη στρατηγική στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων θα μπορούσε να αντιστρέψει το άσχημο αυτό κλίμα, καθώς δύο στους τρεις χρήστες ad blocking software δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το software αν οι ιστοσελίδες σεβόντουσαν την εμπειρία χρήσης του αναγνώστη. Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.
Όσον αφορά τα στοιχεία χρήσης του ad blocking software στην Ελλάδα, παρατηρούμε πως τα desktop/laptop παρουσιάζουν σημαντικά αυξημένο ad blocking rate (34,3%) σε σχέση με τις φορητές προσωπικές συσκευές, στις οποίες το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 2,8% (smartphones) και 4,7% (tablets).
Το προφίλ του μέσου χρήστη ad blocking software στην Ελλάδα είναι Άνδρας (60,8%) ηλικίας 18 έως 34 ετών (54,3%).
Τα στοιχεία προέρχονται από την έρευνα της TailWind με την υποστήριξη της Focus Bari και της Oriel και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος της και το ΙΑΒ Hellas, σε μία προσπάθεια να χαρτογραφηθεί η συμπεριφορά των χρηστών του Διαδικτύου στην Ελλάδα αναφορικά με τις διαφημίσεις.
Πηγή: Techgear.com