H τεχνολογία για τις mobile συσκευές, κάθε μέρα που περνάει γίνεται όλο και καλύτερη, αναγκάζοντας και τον πιο «παραδοσιακό» χαρακτήρα να αφήσει το PC και να ασχοληθεί περισσότερο με το smartphone ή το tablet του. Επιπλέον η μαζική παραγωγή τους, έχει ρίξει τις τιμές αρκετά, με όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου να έχει στην κατοχή του τουλάχιστον μια mobile συσκευή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτήν την αυξανόμενη τάση για χρήση mobile συσκευών, κατέγραψε σε μια έρευνα η εταιρεία Zenith, η οποία υπολογίζει ότι το 2017, το 75% της κίνησης στο internet θα προέρχεται από mobile συσκευές. Για να καταλάβουμε καλύτερα το μέγεθος αυτό, το όχι τόσο μακρινό 2012, τα smartphones και τα tablet αντιπροσώπευαν μόνο το 40% της κίνησης του διαδικτύου.

Μέσα σε 5 χρόνια, αυτό το ποσοστό ανέβηκε κατά 35%, αριθμός εξαιρετικά μεγάλος αν συλλογιστούμε ότι η αγορά των mobile συσκευών δεν έχει κορεστεί ακόμη, και θα συνεχίσει να ανεβαίνει και το 2018, φτάνοντας το 79%. Φέτος, η κίνηση αυτή υπολογίζεται στο 68% του συνόλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως σε ποια χώρα του κόσμου χρησιμοποιούν τις mobile συσκευές περισσότερο; Σύμφωνα με την Zenith, είναι η Ισπανία, με το 85% της κίνησης του internet να γίνεται μέσω φορητών συσκευών. Η Ιρλανδία από την άλλη, είναι η χώρα με την μεγαλύτερη υιοθέτηση φορητών συσκευών, με το 92% του πληθυσμού να έχει στην κατοχή του smartphone, και ακολουθεί η Ισπανία με 91%.

Φυσικά, η εξέλιξη αυτή έχει επηρεάσει και τις online διαφημιστικές εταιρείες. Σύμφωνα με την έρευνα της Zenith, το 2018 το 60% των εσόδων, των διαφημιστικών εταιρειών παγκοσμίως, θα προέρχεται από τις διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε 134 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό μεγαλύτερο από τα budget για εξωτερικές διαφημίσεις, περιοδικά, εφημερίδες και ταινίες συνδυαστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μέλλον όπως βλέπουμε βρίσκεται στις mobile συσκευές, με τον κόσμο να τις έχει αποδεχθεί και να τις χρησιμοποιεί καθημερινά, είτε για διασκέδαση, είτε για επαγγελματικούς σκοπούς.

Πηγή: Techblog.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης