Η υπηρεσία streaming μουσικής έφτασε ίσως στο πιο σημαντικό της σημείο. Ξεπέρασε τους 100 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή. Το εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι όμως ότι οι επί πληρωμή συνδρομητές έφτασαν σχεδόν τους απλούς συνδρομητές (δωρεάν) οι οποίοι είναι στα 117 εκατομμύρια.

Η υπηρεσία λανσαρίστηκε στην Ινδία το τελευταίο τρίμηνο, κάτι που σίγουρα βοήθησε τα νούμερα, καθώς μόνο την πρώτη εβδομάδα οι επί πληρωμή συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 1 εκατομμύριο και αυτό το νούμερο διπλασιάστημε μέσα στον επόμενο μήνα περίπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλα αυτά, η υπηρεσία ακόμα δεν σημειώνει κέρδη, καθώς έχασε περίπου 142 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, σε αντίθεσημε τον Δεκέμβριο του 2018 που έφτασε τα 442 εκατ. ευρώ σε κέρδη. Πάντως είναι μικρότερη η ζημιά σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, που ήταν στα 169 εκατομμύρια ευρώ.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης