Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στη ΔΕΘ, η Google ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Δήμο Θεσσαλονίκης, για ένα 6μηνο πρόγραμμα δωρεάν εκπαίδευσης των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες, μέσω της πρωτοβουλίας της “Grow Greek Tourism Online”, προκειμένου να ενισχυθεί η διαδικτυακή τους παρουσία και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική, εκτενή εκπαίδευση πάνω σε διαδικτυακά εργαλεία για τον τουρισμό. Ήδη, τέσσερις Online Advisors, οι οποίοι κατάγονται από την Θεσσαλονίκη, έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή και, κατά το επόμενο διάστημα, θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις, αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού κλάδου. Οι εκπαιδεύσεις θα επικεντρώνονται σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και στο πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουν στην πράξη τις δεξιότητες αυτές, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο και τους δυνητικούς ταξιδιώτες τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της.
Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε αυτή συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ιδίαν συνάντηση στη διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οxford Economics σχετικά με τον αντίκτυπο του διαδικτυακού περιεχομένου στον τουριστικό κλάδο, στην Ελλάδα μπορούν να δημιουργηθούν περισσότερες από 170.000 νέες θέσεις εργασίας, εάν το ψηφιακό περιεχόμενο για τον Τουριστικό μας τομέα αναπτυχθεί και φτάσει στα επίπεδα άλλων χωρών. Μέχρι σήμερα, μέσα από την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, περισσότεροι από 100.000 Έλληνες, στελέχη μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και μελλοντικοί επαγγελματίες του τουρισμού, έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, σε περισσότερες από 80 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.
Η ίδια μελέτη έδειξε επίσης ότι ένα 35% των τουριστικών αναζητήσεων αφορούν στον πολιτισμό, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής ανάπτυξης. Η Google, μέσω της πλατφόρμας Google Arts & Culture, ψηφιοποιεί δωρεάν και προβάλλει συλλογές από περισσότερα από 1.500 Μουσεία σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων 11 ελληνικών, όπως το Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο Μπενάκη, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και άλλων. Η πλατφόρμα παρουσιάζεται στους επισκέπτες της ΔΕΘ στο περίπτερο της εταιρείας.