Σύμφωνα με αναφορά της MIDIA Research, η αγορά του music streaming συνεχίζει να μεγαλώνει, με το Spotify να βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς στο 31%. Η αναφορά της εταιρείας καλύπτει το 2ο τρίμηνο του 2021, όμως μόλις τώρα δημοσιοποιήθηκε.
Στη δεύτερη θέση των υπηρεσιών ροής μουσικής βρίσκεται το Apple Music με μερίδιο στο 15% και ακολουθεί το Amazon Music με 13%, ενώ στο 13% βρίσκεται και η Tencent Music. Το YouTube Music διαθέτει μόλις το 8%, κάτι που κάνει εντύπωση, όμως η MIDIA Research σημειώνει ότι έχει την ταχύτερη άνοδο.
Ολόκληρη η αγορά φυσικά σημείωσε ραγδαία άνοδο σε ετήσια βάση, που φτάνει το 26,4% και σύμφωνα με τα νούμερα της MIDIA Research, οι συνδρομητές των υπηρεσιών music streaming φτάνουν τα 523,9 εκατ. παγκοσμίως.
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης