Το Instagram επιβεβαίωσε ότι έχει μπει σε νέα δοκιμαστική φάση για την τοποθέτηση διαφημίσεων στην καρτέλα “shop”, εντός της εφαρμογής. Οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν είτε μία μόνο εικόνα, είτε κάποιο καρουζέλ και φυσικά θα προτρέπουν τον χρήστη να προβεί σε αγορές.

Για αρχή θα έχουν πρόσβαση συγκεκριμένοι πωλητές μόνο από τις ΗΠΑ, αλλά στη συνέχεια αναμένεται να επεκταθεί το νέο χαρακτηριστικό.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το Instagram προσέθεσε διαφημίσεις στο Reels, τη νέα λειτουργία που είδαμε για πρώτη φορά πέρυσι. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει και δοκιμές για διαφημίσεις μέσω stickers (αυτοκόλλητων). Αυτή η λειτουργία θα επιτρέπει στους χρήστες να διαφημίζουν ένα προϊόν στα stories τους μέσω κάποιου sticker. Οι χρήστες θα λαμβάνουν μερίδιο από τα έσοδα, όταν κάποιος πατά το αυτοκόλλητο και προβαίνει σε πώληση.

Το Instagram φαίνεται πως προσπαθεί να εκμεταλλευτεί κάθε πιθανό διαθέσιμο χώρο ή λειτουργία που έχει, ώστε να δημιουργεί έσοδα από διαφημίσεις. Δεν υπάρχουν στοιχεία για το κατά πόσο είναι επιτυχημένες αυτές οι διαφημίσεις, αλλά οι εταιρείες με τα προϊόντα σίγουρα θα θέλουν να δοκιμάσουν τα νέα χαρακτηριστικά μόνο και μόνο για να εμφανιστούν σε δισεκατομμύρια χρήστες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης