H Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου φορέα τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενημερώνει ότι στηρίζει τους συνδρομητές της στην ευρύτερη περιοχή Αρκαλοχωρίου, που δοκιμάζονται αυτές τις ημέρες ύστερα από το σεισμό που έπληξε την περιοχή, προχωρώντας σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους.
 

Συγκεκριμένα για τους συνδρομητές των παραπάνω πληγεισών περιοχών:

  • Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία παύση παροχής σε συνδρομητές Nova (οικιακούς συνδρομητές, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις) των υπηρεσιών Internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών έως τις 31 Οκτωβρίου.
  • Συνδρομητές που έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή τους ή στον εξοπλισμό τους  θα δικαιούνται, κατόπιν αίτησής τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
  • Οι αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους συνδρομητές στο σύνολό τους ανεξαρτήτως σύμβασης. Επιπλέον δεν επιφέρουν δέσμευση.
  • Οι συνδρομητές σε περιπτώσεις μετακόμισης δεν θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης.
  • Παράλληλα, η Nova θα προχωράει σε διακοπή ή υποβάθμιση υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, για τους συνδρομητές που ενημερώνουν ότι έχουν υποστεί ζημιές.
  • Συνδρομητές υπηρεσιών τηλεόρασης που επικοινωνούν με τη Nova και ζητούν διακοπή λόγω της έκτακτης ανάγκης, το αίτημα τους θα προχωρά άμεσα και με on line τρόπο.
  • Τέλος, ΔΕΝ θα χρεώνεται το τέλος επανασύνδεσης σε όσους συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης επιθυμούν επανασύνδεση.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στα Καταστήματα Nova ή καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών Nova στο 13831 (χρέωση 0,2500€/κλήση από δίκτυο Nova).