Οι νέοι δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για το YouTube, το οποίο έχει γίνει πλέον η βάση για όλους τους influencers και τους vloggers. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την Pew Research Center, το 85% των εφήβων (ηλικίες 13-17) χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Λίγο πιο πίσω είναι το Instagram (72%) και το Snapchat (69%).
Τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως οι νέοι εγκαταλείπουν το Facebook, καθώς το 2015 το ποσοστό ήταν στο 71%, ενώ πλέον έχει πέσει στο 51%. “Οι χρήστες με μεγαλύτερο εισόδημα προτιμούν πλέον άλλες πλατφόρμες, ενώ είναι πιο κοινή η χρήση του Facebook ανάμεσα σε νέους που μένουν σε νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος.”, αναφέρει η έρευνα.
Οι νέοι επίσης έχουν πλέον ακόμα μεγαλύτερη πρόσβαση σε smartphones. Το 95% είναι κάτοχοι smartphone, ενώ το 2015 το ποσοστό αυτό ήταν στο 73%. Το 45% αναφέρει ότι είναι online σχεδόν συνεχώς, όμως δεν υπάρχει σαφές πόρισμα για την επιρροή των social media στις ζωές των νέων.
Η ερευνά συμπεριλαμβάνει επίσης το Twitter με ποσοστό 32%, το Tumblr με 9% και το Reddit με 7%. Αν και οι περισσότεροι νέοι χρησιμοποιούν το YouTube, το Snapchat χρησιμοποιείται πιο συχνά σε σχέση με το YouTube (35% έναντι 32%).
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης