Καθώς τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προετοιμάζονται για τη μεγάλη μέρα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι βασικοί «ενδιαφερόμενοι» αυτών των διακοπών είναι τα παιδιά, μπορεί να είναι δύσκολο για ορισμένους γονείς και μέλη της οικογένειας να βρουν τις απόλυτες ιδέες για δώρα. Η Kaspersky συνιστά στους γονείς να εξετάζουν προσεκτικά τα κορυφαία ενδιαφέροντα των παιδιών στο Διαδίκτυο για να είναι σίγουροι ότι τα δώρα που αγοράζουν είναι αυτά που πραγματικά θέλουν τα παιδιά τους φέτος.

Σύμφωνα με την πρόσφατη ανάλυση της Kaspersky, βάσει ανωνυμοποιημένων metadata που παρέχονται οικειοθελώς από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για αρκετά πράγματα τον Νοέμβριο. Ηλεκτρονικά και μη παιχνίδια, μουσική, καταστήματα και αγορές, κινούμενα σχέδια, υπηρεσίες και πλατφόρμες, χαρακτήρες, χόμπι και δραστηριότητες και οι κονσόλες παιχνιδιών ήταν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες. Τα τρία κορυφαία ενδιαφέροντα είναι το gaming (44%), η μουσική (14%) και οι αγορές (10%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα παιδιά που έψαχναν παιχνίδια στο Διαδίκτυο έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για Roblox (23%), Among Us (21%) και Minecraft (20%). Άλλα δημοφιλή παιχνίδια είναι το Gacha Life (16%) και το Fortnite (11%).


 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραδόξως, παρά τις κονσόλες νέας γενιάς που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, το Nintendo Switch ήταν στην κορυφή των αναζητήσεων (42%), ενώ το PlayStation είναι στη δεύτερη θέση (36%) και το Xbox τρίτο (22%). Τα πιο επιθυμητά παιχνίδια για την κονσόλα Nintendo Switch είναι τα Mario, Animal Crossing και The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Η μουσική K-pop, η οποία έχει κατακτήσει την κορυφή των charts τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Σχεδόν οι μισές από τις μουσικές αναζητήσεις στο διαδίκτυο ήταν για «K-pop» (48%) και κυριαρχούνται από δύο αγαπημένες μπάντες: BTS (58%) και BLACKPINK (42%).

Τέλος, τα παιδιά αγαπούν ακόμα τα παιχνίδια. Συγκεκριμένα, τα LEGO αντιπροσώπευαν το 51% των αναζητήσεων «παιχνιδιών», ακολουθούμενα από Barbie (22%), σετ Playmobil (11%), L.O.L. Surprise! κούκλες (8%) και 5 Surprise Mini Brands (8%). Όσον αφορά την εμμονή των παιδιών με τα LEGO, συνήθως αναζητούν ειδικές εκδόσεις LEGO ανάλογα με το αγαπημένο τους παιχνίδι ή χαρακτήρα. Τα πιο επιθυμητά σετ LEGO είναι αφιερωμένα στο Among Us (παρόλο που δεν είναι ακόμα στην αγορά), Harry Potter, Star Wars, Ninjago, Technic, City, Friends και Minecraft.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Υπάρχει ένα δημοφιλές ρητό στο Διαδίκτυο – “Η Google γνωρίζει περισσότερα για εσάς από ό, τι η μητέρα σας”, το οποίο ακούγεται γελοίο. Η γνώση του τι αναζητούν τα παιδιά μπορεί να βοηθήσει τους γονείς να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες τους, να εξετάσουν τις προθέσεις τους και ακόμη και να γίνουν καλύτεροι φίλοι – κάτι που φυσικά είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο πριν από τα Χριστούγεννα αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», σχολιάζει η Anna Larkina, ειδική στην ανάλυση διαδικτυακού περιεχομένου Ιστού στην Kaspersky.

Για να οικοδομήσετε μια καλύτερη σχέση με τα παιδιά σας, η Kaspersky συνιστά τα ακόλουθα:

  • Μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα εάν το παιδί σας ξοδεύει πολύ χρόνο σε βιντεοπαιχνίδια. Θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένο με τον πραγματικό κόσμο και να χρειάζεται την υποστήριξή σας. Αντί να περιορίσετε τον χρόνο που μπορεί να περάσει παίζοντας παιχνίδια, μπορείτε να το βοηθήσετε να λύσει πιθανά προβλήματά του (για παράδειγμα, στο σχολείο ή με άλλους συγγενείς).
  • Βρείτε λίγο χρόνο για να παίξετε παιχνίδια με το παιδί σας ή παρακολουθήστε μια νέα σειρά. Το να έχετε ένα κοινό χόμπι θα μπορούσε να οδηγήσει τη σχέση σας σε άλλο επίπεδο.
  • Εγκαταστήστε το Kaspersky Safe Kids, μια λύση που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να βλέπετε και να αναζητάτε τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών σας σε μια σειρά συσκευών, αλλά χωρίς να εισβάλλετε στον προσωπικό τους χώρο. Η λύση προσφέρει επίσης χρήσιμες συμβουλές για το πώς να βοηθήσετε τα παιδιά να συμπεριφέρονται με ασφάλεια στο διαδίκτυο.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης