Τέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις βάζει η Google, με το νέο ενσωματωμένο Ad Blocker που θα εισαχθεί στον Chrome.

Το νέο built-in Ad Blocker θα εισαχθεί στο πρόγραμμα περιήγησης στις αρχές του επόμενου έτους, με την Google να κάνει ήδη σαφές στους διαφημιζόμενους ότι εάν δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της, οι διαφημίσεις τους ενδέχεται να αποκλείονται. Μπορεί να ακούγεται περίεργο το γεγονός ότι η Google σκοπεύει να εισάγει το δικό της Αd Blocker στον Chrome, λαμβάνοντας υπόψην ότι το μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από τις διαφημίσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλα αυτά, η Google φαίνεται αποφασισμένη, καθώς έχει ήδη ξεκινήσει να προειδοποιεί τους διαχειριστές ιστότοπων και να τους παροτρύνει να αρχίσουν να αξιολογούν τις διαφημίσεις τους, αποσύροντας όσες είναι ιδιαίτερα ενοχλητικές, αναφέρουν εκθέσεις του Wall Street Journal.

Παρότι το ενσωματωμένο χαρακτηριστικό αποκλεισμού διαφημίσεων του Chrome δεν θα αποκλείει όλες τις διαφημίσεις, θα φροντίζει να εξολοθρεύει κυρίως, όλες αυτές που διαταράσσουν την ομαλή εμπειρία πλοήγησης των χρηστών. Το νέο Ad Blocker της Google, συνεπώς, θα λειτουργεί περισσότερο σαν φίλτρο, παρά ως blocker, και θα επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων σε σελίδες, αλλά μόνο αν πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το χαρακτηριστικό θα εφαρμοστεί τόσο σε desktop όσο και σε mobile.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιες διαφημίσεις όμως θα αποκλείονται; Οι μη αποδεκτές διαφημίσεις καθορίζονται από τον συνασπισμό «Coalition for Better Ads», ο οποίος απαρτίζεται μεταξύ άλλων από τις Google, Facebook και News Media Alliance. Αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν πως πρόκειται για μια μάλλον αμφιλεγόμενη κίνηση, καθώς οι εταιρείες αυτές θα έχουν τη δυνατότητα να καθορίσουν τον τρόπο εμφάνισης του web. Από την άλλη πλευρά πρόκειται σίγουρα για μια κίνηση με πολλά οφέλη για τους χρήστες του Διαδικτύου.

Πηγή: secnews.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης