Έπειτα από τα περιστατικά και την παύση των πωλήσεων σε άλλες χώρες για το Samsung Galaxy Note7, η Samsung εξέδωσε ανακοίνωση, όπου ενημερώνει ως εξής:
«H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.
Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.
Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).
Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.»
Για περισσότερα γύρω από το θέμα, διαβάστε εδώ:
Εξερράγησαν ελαττωματικές μπαταρίες από Samsung Galaxy Note7 – Τι ισχύει για Ελλάδα