Οι πρωτοποριακές καινοτομίες, οι αυξανόμενες πωλήσεις συσκευών και η δέσμευση της να παράγει τεχνολογία προς όφελος της κοινωνίας, είναι τα κλειδιά της επιτυχίας της Huawei.
 
Η Huawei  καταλαμβάνει υψηλότερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της ετήσιας έκθεσης BrandZ που περιλαμβάνει τις 100 σημαντικότερες εταιρείες παγκοσμίως (Top 100 Most Valuable Global Brands). Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε από την WPP (το τμήμα ερευνών της Kantar), η Huawei φαίνεται ενισχυμένη σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στη 47η θέση και παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 8% στην αξία της. Αυτή είναι η 4η κατά σειρά χρονιά που η Huawei συμπεριλαμβάνεται στο Top 50.

 

 
Με τις πρωτοποριακές προϊοντικές καινοτομίες όπως το σύστημα εξελιγμένων καμερών του smartphone HUAWEI P30 και την απαράμιλλη τεχνολογική υπεροχή που χαρακτηρίζει το  HUAWEI Mate X, το αναδιπλούμενο 5G smartphone της Huawei, η εταιρεία απολαμβάνει τρομερή απήχηση στο κοινό, στα μέσα και σε ανθρώπους της τεχνολογίας γενικότερα, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για τα προϊόντα της, κερδίζοντας αμέτρητα βραβεία και μεταφράζοντας όλη αυτή την επιτυχία σε πωλήσεις.
 
Όπως σημειώνει η κορυφαία εταιρεία αναλύσεων IDC στην πιο πρόσφατη έρευνά της “Worldwide Mobile Device Tracker”, η Huawei είναι η μόνη εταιρεία που παρουσιάζει χρόνο με το χρόνο αύξηση άνω του 50% στις πωλήσεις προϊόντων και συνεχίζει τονίζοντας, ότι η αφοσίωση της εταιρείας στο να ορθώσει το ανάστημά της στην παγκόσμια αγορά συσκευών κινητής τηλεφωνίας οδήγησε στο κλείσιμο της ψαλίδας από τον πρώτο (Samsung) και στην ισχυροποίηση της στην 2η θέση. Εξάλλου, σύμφωνα πάντοτε με την IDC η Huawei ξεχωρίζει αφού είναι ο μόνος από τους κορυφαίους κατασκευαστές που είδε αύξηση στις πωλήσεις  το πρώτο τρίμηνο του 2019. Με τις επιτυχίες αυτές, η Huawei έφτασε να κατέχει το 19% ως μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς smartphones.
 
Η επιτυχία της Huawei αποδεικνύει την  ευρύτερη τάση των Κινεζικών εταιρειών να αριστεύουν στην  παγκόσμια οικονομία, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Για την ακρίβεια, τέσσερις από τις εννέα νεοεισαχθείσες εταιρείες στην κατάταξη Top 100 της BrandZ, έχουν την βάση τους στην Κίνα ανεβάζοντας έτσι στις 15 τον συνολικό αριθμό των Κινεζικών εταιρειών στην λίστα των 100.

 

 
Σε σχέση με πέρυσι, η φετινή αναφορά δείχνει συνολική αύξηση της αξίας των brands της λίστας σε ποσοστό 7%, ήτοι από τα 4.4 στα 4.7 τρισ. δολάρια, προσθέτοντας το ποσό των 328 δισ. δολαρίων. Για 13η χρονιά, οι εταιρείες τεχνολογίας συνεχίζουν να κυριαρχούν στην κορυφή της κατάταξης καταλαμβάνοντας τις 8 από τις 10 πρώτες θέσεις με αθροιστική αξία που ξεπερνά το εντυπωσιακό ποσό του 1 τρισ. δολαρίων.
 
Ατενίζοντας το μέλλον, η Huawei μένει πιστή στη δέσμευσή της να αναπτύσσει τεχνολογίες προς όφελος της κοινωνίας και των καταναλωτών και αυτό είναι που ενισχύει την καλή της φήμη και τη θέση της στο μυαλό του κοινού παγκοσμίως.
 
Η πρωτοβουλία ‘AI for Good’ δείχνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί εργαλείο προσφοράς στην ανθρωπότητα με στόχο τη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής. Τα νέα έργα περιλαμβάνουν μετάφραση βιβλίων στη νοηματική για παιδιά με προβλήματα ακοής, δημιουργία εφαρμογής που αναλύει τις εκφράσεις του προσώπου του συνομιλητή και ενημερώνει τα άτομα με προβλήματα όρασης για τα συναισθήματα των άλλων και διάγνωση προβλημάτων όρασης σε πρώιμο και αναστρέψιμο στάδιο.