Την περασμένη εβδομάδα, η Google αναστάτωσε τους χρήστες της desktop εφαρμογής της Αναζήτησης (Google Search), όταν άλλαξε την εμφάνισή της. όταν άλλαξε την εμφάνιση της αναζήτησης. Οι αλλαγές ήταν σχετικά διακριτικές, αφού απλά παρουσιάστηκαν τα εικονίδια (favicons) των site δίπλα στην προεπισκόπηση συνδέσμων, όμως πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές προκάλεσαν συσσώρευση σε μια κατά τα άλλα καθαρή διεπαφή, καθιστώντας έτσι πιο δύσκολη τη διαδικασία διαχωρισμού των διαφημίσεων μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έπειτα από αυτό, η Google έκανε ένα βήμα πίσω. Μέσω του Twitter, η εταιρεία δήλωσε ότι πρόκειται να “πειραματιστεί με νέες τοποθετήσεις για τα favicons.”
Last week we updated the look of Search on desktop to mirror what’s been on mobile for months. We’ve heard your feedback about the update. We always want to make Search better, so we’re going to experiment with new placements for favicons….
— Google SearchLiaison (@searchliaison) January 24, 2020
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η εταιρεία ανέφερε ότι θα συνεχίσει να δοκιμάζει τις αλλαγές. Οι χρήστες υπολογιστών θα δουν τα εικονίδια σε διάφορες θέσεις. Δεν είναι ακόμη σαφές βέβαια πώς σκοπεύει η Google να διαφοροποιήσει την εμφάνιση των διαφημίσεων.
Πριν μερικούς μήνες, η Google έφερε για πρώτη φορά τα favicons στο Google Search. Ο στόχος ήταν να καταστεί πιο εμφανής η πηγή των πληροφοριών. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι αλλαγές χαίρουν θετικών εντυπώσεων.
Here’s our full statement on why we’re going to experiment further. Our early tests of the design for desktop were positive. But we appreciate the feedback, the trust people place in Google, and we’re dedicating to improving the experience. pic.twitter.com/gy9PwcLqHj
— Google SearchLiaison (@searchliaison) January 24, 2020
Η Google αναφέρει ότι οι πρώτες δοκιμές για τις αλλαγές στην έκδοση για desktop ήταν επίσης θετικές, αλλά ότι η εταιρεία συνεχώς προσαρμόζει πάντα “αναλόγως των σχολίων που λαμβάνουν”.
Συνεπώς, η Google φαίνεται να έλαβε αρνητικά σχόλια και προσπαθεί να βρει τον καλύτερο τρόπο για να επανασχεδιάσει το Google Search για υπολογιστές.
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης