H Πανελλήνια Έρευνα Profiles που διεξάγεται σε συνεχή βάση στην Ελλάδα από την Focus Bari / YouGov έδειξε τον Μάρτιο του 2022 ότι οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν Ad Blocker στην πλειοψηφία τους.
Σε δείγμα 6.676 ατόμων έδειξε ότι πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν Ad Blocker, ενώ η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ ανδρών και νεαρών ηλικιών, και ταυτόχρονα πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ότι στα κινητά.
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser, είτε στο κινητό τους είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές / intrusive διαφημίσεις, για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά, να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησής τους και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους, σύμφωνα με την έρευνα.