Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με SILVER Βραβεία στις κατηγορίες «Best Use of YouTube» και «Best Effectiveness Campaign» στα φετινά Digital Media (Dime) Awards 2016, για τη διαδικτυακή εκπομπή «Try Me», την ανατρεπτική και νεανική web σειρά της εταιρείας μέσα από το YouTube κανάλι της.

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου, στο Ble Azure στον Άλιμο, παρουσία σημαινόντων στελεχών της αγοράς της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Τα συγκεκριμένα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week, έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών και projects στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαδικτυακή σειρά «Try Me» προβάλλεται σε εβδομαδιαία βάση από το YouTube κανάλι της Kωτσόβολος από τον περασμένο Οκτώβρη, ενώ δημιουργήθηκε προκειμένου να παρουσιάσει με προσιτό και βιωματικό τρόπο στο νεανικό κοινό όλα τα νέα προϊόντα τεχνολογίας. Παρουσιαστές της εκπομπής είναι το αχτύπητο δίδυμο των τηλεοπτικά έμπειρων Μαντώ Γαστεράτου και Δημήτρη Καρέτσου, που διεκδικούν ο καθένας ξεχωριστά την αγάπη του κοινού. Ο tech-guru, Δημήτρης, και αντίστοιχα η tech-lover, Μαντώ, δοκιμάζουν όλα τα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, τα σχολιάζουν με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο και παρουσιάζουν τα πιο διασκεδαστικά tech reviews, προκειμένου να φέρουν το κοινό πιο κοντά στα hot tech trends της αγοράς.Οι ενδιαφερόμενοι viewers μπορούν να κάνουν εγγραφή στο κανάλι για να δουν όλες τις εκπομπές της βραβευμένης εκπομπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης